• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy PUN. Rezultatów: 35, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwieksza-mozliwosci-kolei-na-linii-laczacej-slask-i-porty-5101

PLK zwiększa możliwości kolei na linii łączącej Śląsk i porty

27.10.2020

zaplanowano na linii prace zmechanizowane. Przed wjazdem pociągu do potokowej wymiany nawierzchni torowej (PUN) już prowadzone są roboty przygotowawcze. Obok linii zabezpieczone są tereny budowy oraz miejsca s

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-cieszyn-dostepniejsza-dla-podroznych-postepuja-prace-na-liniach-5721

Stacja Cieszyn dostępniejsza dla podróżnych, postępują prace na liniach

21.05.2021

Wysokowydajna maszyna rozpoczęła prace na trasie Skoczów – Wisła Głębce. Specjalny pociąg techniczny (PUN) układa tor między Wisłą a Ustroniem. Następnie zostaną wykonane prace między Ustroniem a Skoczowem [...] stare szyny i podkłady, a w ich miejsce transportują nowe elementy. Automatycznie układany jest tor. PUN obsługuje kilkunastoosobowy zespół pracowników. Między Skoczowem a Wisłą Głębce budowane są nowe perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-lepszy-przewoz-towarow-po-torach-w-gop-5823

Coraz lepszy przewóz towarów po torach w GOP

23.06.2021

Sosnowiec Jęzor - Dorota. We wrześniu wysokowydajna maszyna do potokowej wymiany nawierzchni torowej (PUN) wymieni ponad 15 km toru. Rozpocznie się też przebudowa zaprojektowanej stacji towarowej Katowice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/slaskie-sprawniej-i-bezpieczniej-pojedziemy-koleja-5984

Śląskie. Sprawniej i bezpieczniej pojedziemy koleją

06.08.2021

TUTAJ ) . Na objętej robotami trasie między Rydułtowami a Suminą pracował specjalny pociąg techniczny (PUN), który wymienił 6,5 km toru. Wysokowydajna maszyna do potokowej wymiany nawierzchni torowej o długości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-szybsze-polaczenie-miedzy-hrubieszowem-a-zamosciem-7219

Będzie szybsze połączenie między Hrubieszowem a Zamościem

07.07.2022

podkłady i szyny. Do końca tygodnia PUN wykona prace na ostatnim 2,5-kilometrowym odcinku linii. Roboty metodą „tradycyjną” zajęłyby ponad miesiąc, a maszyna PUN wykona je łącznie w 10 dni. – Efektywnie w [...] Specjalna maszyna PUN, czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej zdemontowała 10 kilometrów starego toru między stacjami Zamość Szopinek a Hrubieszowem i w jego miejscu ułożyła nowe podkłady

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-radomia-wygodnie-pociagiem-nad-zalew-w-jedlni-letnisko-7273

Z Radomia wygodnie pociągiem nad zalew w Jedlni-Letnisko

03.08.2022

Prace na 12 km odcinku między Jedlnią-Letnisko a Radomiem rozpoczęły się pod koniec czerwca. Maszyna PUN, czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej, wymienił jeden tor. Są nowe podkłady, szyny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpiecznie-podroze-koleja-na-swieta-bozego-narodzenia-7835

Bezpiecznie podróże koleją na Święta Bożego Narodzenia

22.12.2022

do usuwania śniegu z torów oraz lodu i szronu z sieci trakcyjnej jest w zlokalizowany w istotnych punkach linii. W gotowości do pracy jest 179 zespołów szybkiego usuwania awarii i 18 zespołów kolejowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-miedzy-zwierzyncem-a-belzcem-9970

Szybciej między Zwierzyńcem a Bełżcem

05.08.2024

(aktualnie 70 km/h), a towarowe 70 km/h (aktualnie 50 km/h). Podkłady wymienia specjalistyczna maszyna PUN. Pojazd zastępuje też zużyte i uszkodzone szyny nowymi. Oczyszczamy i uzupełniamy tłuczeń i regulujemy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejarze-dotrzymaja-terminu-krotsze-przejazdy-na-linii-wroclaw-miedzylesie-10151

Kolejarze dotrzymają terminu - krótsze przejazdy na linii Wrocław - Międzylesie

21.10.2024

było przywrócenie ruchu pociągów. Na linii wykorzystywany jest specjalistyczny sprzęt. We wrześniu PUN – pociąg do potokowej wymiany toru – pracował między Ziębicami a Starczowem, wymieniając w ciągu kilku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-lata-w-jeden-rok-wiecej-prac-utrzymaniowych-i-rewitalizacyjnych-na-polskiej-sieci-kolejowej-w-2025-roku-10509

4 lata w jeden rok? Więcej prac utrzymaniowych i rewitalizacyjnych na polskiej sieci kolejowej w 2025 roku!

24.02.2025

projektów. PUN: cztery lata w jeden rok W 2025 roku PLK SA planują zwiększyć i przyspieszyć prace z wykorzystaniem PUN (pociągów do potokowej wymiany toru). W latach 2021-2024 maszyny PUN wykonały prace [...] mniejsze utrudnienia eksploatacyjne dla przewoźników pasażerskich i towarowych. Zastosowanie maszyny PUN umożliwia potokową wymianę podkładów (w razie potrzeby również szyn) z prędkością dochodzącą nawet

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona1234Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 35.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook