Wyniki wyszukiwania
otrzymały ponownie autoryzację bezpieczeństwa z terminem obowiązywania od 1 marca 2021 r. do 1 marca 2026 r. – Decyzja Prezesa UTK potwierdza, że PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. spełniają wszystkie wymagania
PRZECZYTAJWspólnego Przedsięwzięcia BRIK jest wzrost innowacyjności i konkurencyjności transportu kolejowego do roku 2026. Efektem programu ma być stworzenie nowoczesnych systemów informatycznych poprawiających bezpieczeństwo
PRZECZYTAJjest w IV kw. br. Realizacja projektu, zgodnie z założeniami programu KPO, planowana jest do czerwca 2026 r.
PRZECZYTAJodcinku Żywiec – Sucha Beskidzka”. Termin zakończenia realizacji planowany jest na drugie półrocze 2026 r. Finansowanie przewidziano ze środków Krajowego Planu Odbudowy.
PRZECZYTAJDzięki podpisanym w ostatnich dniach umowom, system kontroli i nadzoru nad ruchem kolejowym zyska nowe możliwości zwiększające poziom efektywności i bezpieczeństwa prowadzenia pociągów. Wzrośnie pozio
PRZECZYTAJOdporności (KPO). Inwestycja będzie sukcesywnie realizowana na poszczególnych przejazdach do I kw. 2026 r. i nie będzie miała wpływu na przejazdy pociągów.
PRZECZYTAJZajezierze. Rozpoczęcie robót zaplanowano w IV kwartale 2024 r. Prace mają zakończyć się w II kwartale 2026 roku. Inwestycja wymaga wprowadzenia zmian w rozkładzie jazdy, ruch pociągów będzie prowadzony na
PRZECZYTAJna Infrastrukturę, Klimat, Środowisko FEnIKS. Budowa obiektu ma rozpocząć się w 2024 a zakończyć w 2026 r. Inwestycja będzie prowadzona przy utrzymaniu ruchu kolejowego na linii kolejowej nr 3. Wykonawca
PRZECZYTAJśrodków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności. Zakończenie prac przewidziano na I kwartał 2026 r.
PRZECZYTAJna prace projektowe i przyszły nadzór autorski to 15,5 mln zł. Dokumentacja ma być gotowa w I kw. 2026 r. Prace budowlane zaplanowano na lata 2027-2029. Program Kolej Plus Z Programu Kolej Plus do realizacji
PRZECZYTAJ