• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 17,4. Rezultatów: 233, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-lublin-zachodni-przyblizy-kolej-mieszkancom-4364

Nowy przystanek Lublin Zachodni przybliży kolej mieszkańcom

16.09.2019

się 17 stacji i przystanków. Układane są tory. W Puławach, Nałęczowie, Motyczu widać konstrukcje przejść podziemnych. Prace obejmują budowę obiektów inżynieryjnych, w tym 11 mostów, 9 wiaduktów i 4 przepustów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zmienia-regiony-kolej-zmienia-polske-2673

Kolej zmienia regiony, kolej zmienia Polskę

20.11.2014

Dzięki ułożeniu blisko 100 km nowych torów, podróż pomiędzy stolicą a Wrocławiem będzie trwała poniżej 4 godzin. To wynik lepszy o ponad 1,5 godziny od obecnego. Roboty zakończą się na przełomie 2014/2015 [...] ze stolicy Wielkopolski do Trójmiasta. Przyspieszenie na trasie między Poznaniem a Gdynią (3 godz. 17 min.) umożliwiły prace rewitalizacyjne zrealizowane w ostatnich latach na zlecenie PKP Polskich Linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polaczenie-kolejowe-tychow-z-oswiecimiem-przygotowuja-plk-4851

Połączenie kolejowe Tychów z Oświęcimiem przygotowują PLK

21.07.2020

kolejowe w czasie ok. 30 min. Według planów pociągi pojadą po 45 km nowych torów, a rewitalizacja obejmie 17 km sieci trakcyjnej. Linia kolejowa na odcinku Tychy Lodowisko - Nowy Bieruń będzie też zelektryfikowana [...] połączenia: Orzesze Jaśkowice - Tychy - Baraniec - KWK Piast - Nowy Bieruń – Oświęcim”. Jej wartość to 10,4 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wobec-publikacji-rynku-kolejowego-4349

PLK wobec publikacji Rynku Kolejowego

03.09.2019

prognozowane na koniec analogicznego okresu czyli na koniec 2019 roku - 27,9 mld zł, co stanowi odpowiednio 17 % dla WPIK i 40% dla KPK. Ponadto w poprzedniej perspektywie nie zrealizowano projektów za ponad 15 [...] granica województwa – Słupsk – Ustka 27.12.2019 Linia nr 405 granica województwa – Słupsk – Ustka (157,4 mln zł) •Termin kontraktowy: III kw. 2019 r. •Opóźnienie: 5 miesięcy Termin kontraktowy to IV kw. 2019

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-lipcu-koniec-prac-na-kolejowym-moscie-zwodzonym-w-szczecinie-2818

W lipcu koniec prac na kolejowym moście zwodzonym w Szczecinie

16.06.2015

długość mostu to 261,80 m. Przęsło zwodzone ma długość 17,35 m, szerokość 5 m i waży 163 tony. Jest podnoszone lub opuszczane w czasie od 2 do 4 minut. W ciągu doby przęsło zwodzone jest podnoszone i [...] stacjach i w pociągach. Remont mostu wymaga również ograniczenia żeglugi, jednak na czas regat od 10 do 17 czerwca ruch zostanie przywrócony. W pozostałym okresie kursowanie statków będzie możliwe wg ustalonego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowy-sprzet-w-nowej-roli-i-miejscu-7289

Kolejowy sprzęt w nowej roli i miejscu

09.08.2022

Żelaznych w Gdyni. Organizacja otrzymała w 2020 r. elementy torów, m.in. 20 tys. śrub, o wartości ponad 17,4 tys. zł. Dzięki przekazanym materiałom możliwy stał się remont Żuławskiej Kolei Dojazdowej. – Darowizny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-kwalifikacyjne-na-stanowiska-w-zarzadzie-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-1-9426

Postępowanie kwalifikacyjne na stanowiska w Zarządzie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

21.02.2024

kierowniczych lub samodzielnych albo wynikające z prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek; 4) posiada co najmniej roczne doświadczenie w zakresie zarządzania w przedsiębiorstwie spełniającym, w [...] kierowniczych lub samodzielnych albo wynikające z prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek; 4) posiada co najmniej roczne doświadczenie w zakresie zarządzania w przedsiębiorstwie spełniającym, w [...] kierowniczych lub samodzielnych albo wynikające z prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek; 4) posiada co najmniej roczne doświadczenie w zakresie zarządzania w przedsiębiorstwie spełniającym, w

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/linie-kolejowe

Linie kolejowe

zasad WCAG - obowiązywała do 17.10.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 8 MB Warunki techniczne utrzymania nawierzchni na liniach kolejowych Id-1 (D-1) - obowiązywała do 17.10.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar [...] podtorza kolejowego Id-3 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 6 MB Id-4 Instrukcja o oględzinach, badaniach technicznych i utrzymaniu rozjazdów Id-4 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązuje od 22.07.2025 [...] ch i utrzymaniu rozjazdów Id-4 - obowiązuje od 22.07.2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 23 MB Instrukcja o oględzinach, badaniach technicznych i utrzymaniu rozjazdów Id-4 - wersja dostosowana do zasad

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/ruch-i-przewozy-kolejowe

Ruch i przewozy kolejowe

od 29.11.2023 r. do 11.09.2024 r. (za wyjątkiem § 51 ust. 2 pkt 4, który obowiązuje od 2 stycznia 2024 r.) POBIERZ PDF rozmiar pliku: 4 MB Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów Ir-1 - wersja dostosowana [...] Ir-16 - obowiązuje od 01.09.2021 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Ir-17 Instrukcja o zapewnieniu sprawności kolei w zimie Ir-17 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązuje od 15.10.2021 r. POBIERZ [...] Instrukcji proszone są o kontakt z właściwym Zakładem Linii Kolejowych . Podstawa prawna: Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz.U. z 1994 nr 24 poz. 83 ). Ir-1 Instrukcja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kluczbork-poznan-podrozni-zyskali-nowe-perony-w-kepnie-i-w-slupi-8367

Kluczbork – Poznań: podróżni zyskali nowe perony w Kępnie i w Słupi

31.05.2023

wyregulowana sieć trakcyjna. Na inwestycję w Kępnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ok. 17 mln zł. W Słupi nowy, wyższy peron (nr 2) zapewnia taki sam standard, jak zmodernizowana wcześniej [...] w obrębie przebudowanego peronu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zrealizowały prace w Słupi za ok. 4 mln zł. PLK zapewniają coraz lepszy dostęp do kolei Przebudowa peronów w Kępnie i Słupi to część og

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 233.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook