Wyniki wyszukiwania
Obecnie prace koncentrują się na jednym z dwóch torów. Szyny i podkłady zostały już zdemontowane i trasa przygotowana jest do budowy nowego toru. Widać modernizację peronu. Będzie wyższy i wygodniejsz
PRZECZYTAJOstatnie miesiące pokazały, że nawet po trudnych doświadczeniach, takich jak ubiegłoroczna powódź, kolej w szybkim tempie wraca do pełnej sprawności, a inwestycje mogą być prowadzone zgodnie z planem.
PRZECZYTAJpliku: 201 KB 2.1 (T) Wykaz maksymalnych prędkości – pociągi towarowe POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 150 KB 2.2. Wykaz maksymalnych nacisków osi na tor POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 112 KB 2.3. Wykaz maksymalnych
PRZECZYTAJbiletów rosną. Porównując wynik tego roku do wyniku 2014 roku, przychód ze sprzedaży wzrósł o ponad 150 mln zł. Dane te udowadniają, że mimo spadku liczby przejazdów, spółka odnotowała wzrost przychodów
PRZECZYTAJwojewoda lubelski. Krótsza podróż – szybki tor W ramach prac między Lublinem a Otwockiem PLK zmodernizują 150 km torów i sieci trakcyjnej do prędkości 160 km/h. Budowa drugiego toru między Otwockiem a Pilawą
PRZECZYTAJi bezpieczniej Na dwutorowej trasie od Wronek do Słonic zarządca infrastruktury zmodernizuje ponad 150 km torów i sieci trakcyjnej. Na przebudowywanym odcinku zostanie podniesiony poziom bezpieczeństwa
PRZECZYTAJnetto w związku z modernizacją i oddany do eksploatacji w grudniu 2014 r. Ma dwa perony o długości 150 m i szerokości 4 m wyposażone w tablice informacyjne oświetlenie oraz ławki. Mają wygodny dostęp dla
PRZECZYTAJpliku: 195 KB 2.1 (T) Wykaz maksymalnych prędkości – pociągi towarowe POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 150 KB 2.2. Wykaz maksymalnych nacisków osi na tor POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 123 KB 2.3. Wykaz maksymalnych
PRZECZYTAJprzystankach wygłaszane są dodatkowe komunikaty o zmianach w komunikacji. Do godz. 16:00 odwołano 150 pociągów, a 163 uruchomiono w skróconych relacjach. Ze względu na pogodę odnotowano dzisiaj 73 zdarzenia
PRZECZYTAJ