• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Modernizacja. Rezultatów: 3092, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-modernizacje-odcinka-linii-nr-94-krakow-bonarka-krakow-swoszowice-w-ramach-rpo-malopolski-313

Podpisanie umowy na modernizację odcinka linii nr 94 Kraków Bonarka – Kraków Swoszowice w ramach RPO Małopolski

14.07.2010

usprawnienia funkcjonowania linii nr 94 na odcinku od km 3.128 do 7.092. Zakres prac obejmuje modernizację infrastruktury kolejowej na w/w odcinku, tj.: torów, obiektów inżynieryjnych, urządzeń sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociag-do-inwestycji-309

Pociąg do inwestycji.

11.02.2008

W jednym z przedziałów pasażerowie oglądali zdjęcia z modernizacji linii E 30 Wrocław – Legnica. Ujęcia ilustrowały przemiany infrastruktury właśnie na trasie festiwalowego pociągu – m.in. przebudowę stacji [...] stacji Wrocław Żerniki. Do dyspozycji podróżnych był także folder PLK z informacjami o modernizacji tej linii. Akcję „kARTon Festiwal Sztuki w Drodze” przeprowadzono pod patronatem Urzędu Marszałkowskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczenie-prac-na-modernizacje-linii-kolejowej-e-20-na-odcinku-siedlce-terespol-etap-i-lot-a-siedlce-lukow-308

Zakończenie prac na modernizację linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce-Terespol, Etap I (Lot A) Siedlce-Łuków

30.01.2008

wykonawcami należało: modernizacja nawierzchni torowej, podtorza i odwodnień, przebudowa sieci trakcyjnej, zabudowa rozjazdów, przebudowa mostów i przepustów, przebudowa peronów oraz modernizacja przejazdów kolejowych [...] okazji zakończenia prac w ramach kontraktu ISPA/FS/2001/PL/16/P/PT/012 (Lot A) Siedlce-Łuków "Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce -Terespol, Etap I (Lot A)-Łuków" Przedmiotem zrealizowanej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zielone-swiatlo-dla-zwierzat-307

Zielone światło dla zwierząt.

29.01.2008

Początkowo umowa na modernizację E 20 nie zawierała założenia budowy przejścia dla zwierząt. Jednak ze względu na liczne przypadki wtargnięcia zwierząt na przejeżdżające pociągi, udało się ją zmodyfikować [...] odcinek Rzepin – granica państwa zrealizowano w ramach projektu ISPA/FS 2000/PL/16/P/PT/003 „Modernizacja linii kolejowej E 20, odcinek Rzepin – granica państwa”. Przewidziano wtedy budowę przystanku [...] blokady liniowej oraz urządzeń elektroenergetycznych, przebudowę sieci trakcyjnej na całym odcinku, modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym (srk). Cechy i parametry techniczne zaprojektowanych wiaduktów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-opracowanie-dokumentacji-projektowej-i-przetargowej-dla-obszaru-lcs-ilawa-i-lcs-malbork-306

Podpisano umowę na opracowanie dokumentacji projektowej i przetargowej dla obszaru LCS Iława i LCS Malbork

22.01.2008

obszaru Lokalnego Centrum Sterowania w Iławie i Malborku w ramach projektu FS 2004/PL/16/C/PT/006 "Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa-Gdynia, etap I w Polsce". Wykonawcą umowy zostało konsorcjum [...] prezentacja - Bariery utrudniające sprawne przeprowadzenie procedur przetargowych prezentacja - Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa-Gdynia, etap I Informacja prasowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-kontrakt-w-ramach-modernizacji-linii-e-30-304

Podpisano kontrakt w ramach modernizacji linii E 30

22.01.2008

uroczystości przez Andrzeja Tomaszewskiego, Dyrektora Projektu Nr ISPA/FS 2002/PL/16/P/PT/016 „Modernizacja linii kolejowej E 30 na odcinkach Węgliniec- Zgorzelec i Węgliniec – Bielawa Dolna”. komunikat

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lokalne-centrum-sterowania-w-boleslawcu-303

Lokalne Centrum Sterowania w Bolesławcu

21.01.2008

wdrażanego do eksploatacji LCS przedmiotem rozmów była m.in. współpraca przy pracach związanych z modernizacją największego w Polsce kolejowego mostu kamiennego w Bolesławcu. Piotr Roman zapewnił, że władze [...] spotkania uczestniczyły także regionalne media. Dziennikarze otrzymali informacje o zawansowaniu modernizacji E-30 i wdrażaniu nowoczesnych urządzeń srk w ramach projektu Nr 2001/PL/16/P/PT/013 i.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-wykonanie-robot-w-ramach-modernizacji-linii-kolejowej-e-30-302

Podpisanie umowy na wykonanie robót w ramach modernizacji linii kolejowej E 30

21.01.2008

robót współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach projektu ISPA/FS 2002/PL/16/P/PT/016. "Modernizacja linii kolejowej E 30 na odcinkach Węgliniec- Zgorzelec i Węgliniec-Bielawa Dolna". Stacja Zgorzelec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-rozwoj-polskiej-infrastruktury-kolejowej-301

Konferencja: Rozwój Polskiej Infrastruktury Kolejowej

18.01.2008

i potrzebami infrastruktury Polskich Kolei Państwowych S.A. w zakresie bieżącej eksploatacji, modernizacji i przystosowania do wymogów Unii Europejskiej. Ma ona również ułatwić zarządom firm podejmowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-tempo-w-miedzylesiu-300

Dobre tempo w Międzylesiu.

21.01.2008

oraz wywieszona zdemontowana obecnie sieć trakcyjna. Linia E 59 Międzylesie – Granica Państwa: Modernizacja układu torowego i elektryfikacja Realizacja w latach: 2007 – 2008 Efekt: Usprawnienie prowadzenie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...294295296297298299300301302303...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2981 do 2990 z 3092.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook