Wyniki wyszukiwania
Rewitalizacja odcinka Gliwice – Bytom – Chorzów Stary – Siemianowice Śląskie – Dąbrówka Mała – Katowice Szopienice Północne oraz Dorota – Mysłowice Brzezinka jest szczególnie ważna dla przewozów towar
PRZECZYTAJRozebrano część peronu 2 na stacji Lublin. Trwa demontaż przejścia podziemnego dla pieszych pod torami. Po zakończeniu obecnego etapu, rozpoczną się prace na peronie pierwszym i części peronu drugiego
PRZECZYTAJInwestycje kolejowe na interaktywnej mapie
09.04.2018
Projekty inwestycyjne prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na sieci kolejowej zostały przedstawione na funkcjonalnej mapie. Na stronie plk-inwestycje.pl prezentowane są wybrane ciągi komun
PRZECZYTAJRada Nadzorcza zaprasza do składania zgłoszeń w postępowaniu kwalifikacyjnym na stanowiska: Prezesa Zarządu, Wiceprezesa Zarządu – dyrektora ds. eksploatacji, Członka Zarządu – dyrektora ds. finansowy
PRZECZYTAJWymiana sieci trakcyjnej pomiędzy stacją Kraków Główny a Tunel będzie realizowana przez Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie w systemie „projektuj i buduj”. Wartość
PRZECZYTAJPodkarpacie – Nowa Sarzyna i nowy most
10.04.2018
PLK podpisały umowę na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych „Modernizacja stacji Nowa Sarzyna” w ramach projektu pn.: „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci k
PRZECZYTAJW Pruszkowie przebudowane będzie przejście podziemne dla pieszych. W połowie kwietnia wykonawca zbuduje specjalną konstrukcję, dzięki której będzie możliwe przesunięcie połowy wiaty o około 40 metrów
PRZECZYTAJPrzedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o. o (PNI) to firma budowlana realizująca kompleksowo zadania inwestycyjne w zakresie projektowania, budowy, modernizacji i remontów infrastruktury kolejow
PRZECZYTAJ„ BRIK” - Badania i Rozwój w Infrastrukturze Kolejowej” to program wsparcia badań naukowych i prac rozwojowych w obszarze infrastruktury kolejowej, realizowany wspólnie przez Narodowe Centrum Badań i
PRZECZYTAJKończy się pierwsza faza modernizacji torów do peronów stacji Kraków Główny. Wykonawca sprawdza te tory, które obsługiwać będą peron 5. Już 18 kwietnia powrócą na nie pociągi, a przebudowa linii średn
PRZECZYTAJ