Wyniki wyszukiwania
Kolejowe mosty będą sprawniej badane
08.02.2019
Bydgoszczy, Łodzi, Wałbrzychu, Krakowie, Gdyni i Poznaniu. Następne 15 pojazdów zasili w tym roku zakłady m.in. w Białymstoku i Rzeszowie. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kupiły także dwie wysokowydajne
PRZECZYTAJdo kolei umożliwi budowa dwóch nowych przystanków w miejscowościach Laski oraz Berejów. Projekt zakłada przebudowę stacji i przystanków: Parczew, Parczew Kolejowa, Gródek, Zabiele, Brzeźnica Bychawska
PRZECZYTAJKolejowymi S.A. a Zarządem Morskiego Portu Police Sp. z o.o. (należącym do Grupy Azoty). Porozumienie zakłada powstanie bezpośredniego połączenia kolejowego z portem w Policach. W ramach inwestycji powstanie [...] Trzebież Szczeciński do portu w Policach muszą przejeżdżać przez oddaloną od portu stację, należącą do zakładów chemicznych. Po wybudowaniu nowego odcinka toru nie będzie takiej potrzeby. Dostawa ładunków będzie
PRZECZYTAJBydgoszczy, Łodzi, Wałbrzychu, Krakowie, Gdyni i Poznaniu. Następne 15 wózków zasili w przyszłym roku zakłady m.in. w Białymstoku i Rzeszowie. PLK podpisały także umowę na zakup profilarki tłucznia. Dzięki
PRZECZYTAJego zakończono inwentaryzację. W październiku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z Zakładem Robót Komunikacyjnych DOM Poznań Sp. z o.o. na prace torowe, sieć trakcyjną oraz zabezpieczenie
PRZECZYTAJi łódzkiej będą mogli szybciej i sprawniej dotrzeć do celu. Trzy nowe przystanki Inwestycja PLK zakłada budowę 3 nowych przystanków. Przystanek Łódź Warszawska będzie usytuowany w rejonie wiaduktu przy [...] Marysin” to 49,3 mln zł netto. Umowę PLK podpisała z konsorcjum firm ALUSTA S.A. i Komunikacyjne Zakłady Automatyki „TRANS-tel” Sp.z o.o. Zadanie ubiega się o współfinansowanie przez Unię Europejską w ramach
PRZECZYTAJkolejowej E 30 na odcinku Kędzierzyn Koźle – Opole Zachodnie”, projekt i roboty wykonają Krakowskie Zakładami Automatyki S.A. Zadanie obejmuje pięć stacji: Opole Groszowice, Przywory Opolskie, Górażdże, Gogolin
PRZECZYTAJpojazdy o większej mocy. To ważne także dla przewozów cargo i obsługi pociągów towarowych. Przebudowa zakłada dostosowanie trasy do obsługi pociągów o długości nawet 750 m. Pozwoli to na sprawne przewożenie
PRZECZYTAJskładów towarowych o nacisku 221 kN/oś. Jadą tędy m.in. pociągi z wagonami-cysternami obsługujące Zakłady Azotowe w Puławach. Budowany jest bliźniaczy obiekt. Powstanie do końca 2018 roku. Uwzględniono potrzeby
PRZECZYTAJpojazdy o większej mocy. To ważne także dla przewozów cargo i obsługi pociągów towarowych. Przebudowa zakłada dostosowanie trasy do obsługi pociągów o długości nawet 750 m. Pozwoli to na sprawne przewożenie
PRZECZYTAJ