• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy pl8. Czy masz na myśli plk ? Rezultatów: 702, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-oraz-pkp-intercity-wobec-publikacji-dziennika-gazety-prawnej-2892

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz PKP Intercity wobec publikacji Dziennika Gazety Prawnej

25.09.2015

wzrost liczby pasażerów w pociągach kategorii TLK. Coraz lepsze wyniki sprzedaży biletów Porównując 8 pierwszych miesięcy roku z ostatnich 4 latach widać, że obecne przychody przewoźnika ze sprzedaży biletów [...] systemu. Mirosław Siemieniec Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. miroslaw.siemieniec@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spolki-grupy-pkp-zadaja-sprostowania-od-redakcji-dziennika-gazety-prawnej-1994

Spółki Grupy PKP żądają sprostowania od Redakcji Dziennika Gazety Prawnej

08.08.2013

zamieszczonego na stronie tytułowej Dziennika Gazety Prawnej oraz na stronie tytułowej portalu dziennik.pl, następujących nieprawdziwych stwierdzeń zawartych w artykule: 1. Cytat „W pracach na północ­nym odcinku [...] stwierdzenie sugeruje niewykonanie prac niezbędnych do uruchomienia Pendolino, co jest nieprawdą”. 8. Cytat: „Robert Wyszyński zauważa jednak, że wciąż nie ma nawet wyko­nawców budowy nowych wia­duktów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nieprawdziwe-informacje-dziennika-gazety-prawnej-oraz-wydarzen-polsatu-2668

Nieprawdziwe informacje Dziennika Gazety Prawnej oraz Wydarzeń Polsatu

13.11.2014

Zestawienie aktualnych zdjęć z materiału zaprezentowanego przez "Wydarzenia" i na portalu "wPolityce.pl": Nieprawdą jest, że „na większej części odcinka CMK z Grodziska Mazowieckiego do Idzikowic trwa budowa [...] toru”. Każdy, kto podróżuje tą trasą widzi, że jest ona dwutorowa. Nieprawdą jest, że „wiadukt nad S8 wygląda jak po wybuchu bomby”. Prawdą jest, że prace na tym obiekcie zostały zakończone. Nieprawdą jest [...] a. Mirosław Siemieniec Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. miroslaw.siemieniec@plk-sa.pl T: + 48 22 473 30 02 T: + 48 694480239 F: + 48 22 473 23 34

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przez-dzialdowo-szybciej-do-warszawy-i-trojmiasta-1765

Przez Działdowo szybciej do Warszawy i Trójmiasta

11.10.2012

ę 107,4 km sieci trakcyjnej wraz zasilaniem, budowę 10 wiaduktów kolejowych, budowę 8 wiaduktów drogowych, budowę 8 przejść dla pieszych pod torami, modernizację 25 peronów, budowę 47 przepustów, modernizację [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji tel.22 47 336 40 e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opoczno-poludnie-z-dwoma-peronami-i-sprawniejsza-obsluga-pociagow-3843

Opoczno Południe z dwoma peronami i sprawniejszą obsługą pociągów

25.07.2018

budowę nasypu pod peron i ustawianie ścianek peronowych. Trwa zabudowa płyt peronowych. Zamontowano już 8 z 16 rozjazdów. Ustawiane są konstrukcje sieci trakcyjnej. Na terenie stacji powstaje nowa nastawnia [...] Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 694 480 239

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-lodz-fabryczna-przyszlosc-i-wyzwania-1679

Dworzec Łódź Fabryczna – przyszłość i wyzwania

21.06.2012

Inwestycji tel. + 48 22 47 336 40 e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Halszka Karolewska Rzecznik Prasowy Urząd Miasta Łódź h.karolewska@uml.lodz.pl Zobacz prezentację "Modernizacja linii kolejowej Warszawa - [...] Fabryczna. Nowy dworzec znajdzie się w sercu nowego centrum Łodzi. Nowa Łódź Fabryczna to 4 perony, 8 torów, 24 przystanki autobusowe. Na dworcu będą również 3 poziomy parkingów podziemnych dla 960 samochodów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-nowego-dworca-lodz-fabryczna-odjedzie-kazdy-pociag-3088

Z nowego dworca Łódź Fabryczna odjedzie każdy pociąg

06.06.2016

pociągów dziennie teraz będzie to 45 pociągów – trzech różnych przewoźników. Na Łodzi Fabrycznej jest 8 torów. Podziemna stacja umożliwi wjazd składami wagonowymi i manewrowanie lokomotywami. Dla PKP Polskich [...] ośmioma torami. Inwestycja w tunelu i na dworcu obejmuje montaż 12,5 km torów. Na pierwszym poziomie, 8 metrów pod ziemią, znajdzie się dworzec kolejowy z poczekalnią i kasami. Na dworcu planujemy, na podstawie [...] Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyly-tarcze-do-drazenia-tuneli-kolejowych-w-lodzi-5284

Ruszyły tarcze do drążenia tuneli kolejowych w Łodzi

30.12.2020

Uruchomienie tarcz – dużej o średnicy ponad 13 m i mniejszej o średnicy ponad 8 m, to gotowość maszyn do drążenia tuneli kolejowych pomiędzy stacją Łódź Fabryczna a Łodzią Kaliską i Łodzią Żabieniec. [...] przy ul. Stolarskiej/Odolanowskiej. TBM wydrąży tunel o długości ok. 900 metrów i średnicy zewnętrznej 8,5 m. Następnie zostanie obrócony i zacznie pracę w kierunku stacji Łódź Żabieniec. W tym etapie wydrąży [...] Łódź Kaliska. Mniejsza tarcza wydrąży 4 jednotorowe tunele o łącznej długości ok. 4,5 km i średnicy 8,5 m. Katarzyna i Faustyna Tradycją jest, że maszyny drążące tunele otrzymują imiona żeńskie. TBM-om

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komory-startowe-i-reaktywacja-maszyn-do-drazenia-kolejowych-tuneli-w-lodzi-5039

Komory startowe i reaktywacja maszyn do drążenia kolejowych tuneli w Łodzi

05.10.2020

stronie projektu: www.tunel-laczypolske.pl Tunel budowany w Łodzi w liczbach: 30 m najgłębszy punkt komory startowej dla dużej maszyny TBM 13,04 średnica dużej maszyny TBM 8,7 średnica małej maszyny TBM 7,5 km [...] Łodzi Fabrycznej. Mniejsza tarcza wydrąży 4 jednotorowe tunele o łącznej długości ok.4,5 km i średnicy 8,5 m. Rozpoczęcie drążenia przewidziano z rejonu ul. Długosza w kierunku ul. Stolarskiej. Następnie maszyna [...] Sukcesywnie będą transportowane na plac budowy. Więcej informacji o tubingach: https://www.plk-sa.pl/biuro-prasowe/informacje-prasowe/kolejowe-podroze-w-tubingach-ruszyla-produkcja-elementow-tuneli-w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-tarcza-do-drazenia-tuneli-kolejowych-pojedzie-do-lodzi-4545

Największa tarcza do drążenia tuneli kolejowych pojedzie do Łodzi

13.02.2020

do Łodzi dotarły wszystkie elementy pierwszej tarczy, która wydrąży 4 jednotorowe tunele o średnicy 8,5 metra i łącznej długości ok. 4,5 km od komory rozjazdowej przy al. Włókniarzy do linii kolejowej nr [...] kierunku Łodzi Żabieńca i Łodzi Kaliskiej. Mniejszy „mechaniczny kret” waży około 650 ton, ma średnicę 8,76 metra i 95 m długości. Jego części były transportowane wyłącznie drogą lądową, przy pomocy ciężarówek [...] e inwestycji zaplanowano na koniec 2022 r. Więcej informacji na stronie projektu tunel-laczypolske.pl . INWESTYCJA W LICZBACH Największe elementy dużej tarczy drążącej tunel: Główny napęd – 180 ton Najcięższy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...24252627282930313233...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 281 do 290 z 702.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook