• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ciąg. Rezultatów: 839, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-pomiedzy-regionami-plk-podpisaly-umowe-na-modernizacje-i-elektryfikacje-linii-laczacej-lublin-ze-stalowa-wola-3314

Szybciej pomiędzy regionami – PLK podpisały umowę na modernizację i elektryfikację linii łączącej Lublin ze Stalową Wolą

08.03.2017

Lublinem i Stalową Wolą. Modernizowana linia wchodzi w skład Magistrali Wschodniej, która łączy kluczowe ciągi o charakterze międzynarodowym, umożliwiając lepszy dostęp regionów Polski Wschodniej do głównych korytarzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/elektryfikacja-kolei-na-kaszuby-i-dwa-tory-z-trojmiasta-do-koscierzyny-3273

Elektryfikacja kolei na Kaszuby i dwa tory z Trójmiasta do Kościerzyny

13.01.2017

dynia), 214 (Somonino-Kartuzy) i 229 (Glincz-Kartuzy) w ramach projektu " Prace na alternatywnym ciągu transportowym Bydgoszcz - Trójmiasto ". Szacunkowa wartość projektu wynosi 1,6 mld zł. PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-elektrowni-jadrowej-nowe-mozliwosci-podrozy-pociagiem-na-pomorzu-i-sprawny-przewoz-towarow-8066

Koleją do elektrowni jądrowej: nowe możliwości podróży pociągiem na Pomorzu i sprawny przewóz towarów

10.03.2023

zadania wynosi 47,9 mln zł netto. Wykonawca przygotuje dokumentację i pozyska decyzje administracyjne w ciągu 27 miesięcy od podpisania umowy. – Nie tylko prowadzimy rekordowe inwestycje na kolei, ale i planujemy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-sprawniejsza-kolej-do-portow-i-lepsza-ekspozycja-na-targach-trako-6149

Gdańsk. Sprawniejsza kolej do portów i lepsza ekspozycja na Targach TRAKO

22.09.2021

Komputerowe systemy i urządzenia umożliwiają pracę manewrową i nadzór nad zestawianiem składów. W ciągu doby nastawnia obsługuje około 30 pociągów. Na stacji Gdańsk Port Północny pociągi towarowe korzystają [...] Budowane są nasypy i drogi dojazdowe do nowego bezkolizyjnego skrzyżowania wiaduktu drogowego w ciągu ul. Ku Ujściu. 100-metrowy wiadukt między stacjami Gdańsk Kanał Kaszubski – Gdańsk Port Północny,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przystanek-wroclaw-stadion-na-ekranie-1667

Przystanek Wrocław Stadion na ekranie

06.06.2012

To najkrótsza trasa w porównaniu z innymi środkami komunikacji . Podczas imprez, z przystanku w ciągu godziny może korzystać ok. 9 tys. osób. Obiekt zlokalizowany jest na linii kolejowej z Wrocławia Głównego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosla-efektywnosc-utrzymania-sieci-kolejowej-plk-sa-10503

Wzrosła efektywność utrzymania sieci kolejowej PLK SA!

19.02.2025

niewłaściwym stanem technicznym pantografów lokomotyw i jednostek elektrycznych, PLK SA w dalszym ciągu stawiają na rozwój programu Detekcji Stanów Awaryjnych Pantografów (DSAP). Jest to system, który [...] Kontynuowana jest współpraca z dostawcami i serwisantami systemów sterowania ruchem kolejowym. - PLK w ciągu roku wykonała duży postęp. Wyraźnie kładziemy większy nacisk na efektywność funkcji utrzymania, s

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

cy zdejmowaną konstrukcję, posłużyła barka, na której oparty został koniec przeprawy i powoli (w ciągu doby) stare przęsło zostało przesunięte na brzeg. Kolejowy most nad Odrą na Osobowicach to najdłuższy [...] mostu w Tomaszowie Mazowieckim to o godzinę krótsza podróż z Krakowa do Łodzi oraz więcej składów w ciągu doby. Od grudnia tego roku pociągi na trasie z Łodzi do Krakowa jadą z prędkością 100 km/h. Remont

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sa-efekty-inwestycji-plk-2707

Są efekty inwestycji PLK

21.01.2015

dynamiką. Każdy projekt generuje ryzyka, które są pod stałym monitoringiem zarządcy infrastruktury. W ciągu ostatnich dwóch lat wprowadziliśmy mechanizmy, które przywróciły PLK kontrolę nad procesem inwestycyjnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zapraszamy-na-trzeci-odcinek-filmow-edukacyjnych-1720

Zapraszamy na trzeci odcinek filmów edukacyjnych

28.08.2012

m odcinku zdradzimy ile podkładów potrzeba do ułożenia 1 km toru, ile metrów podtorza wzmacnia w ciągu doby AHM 60, a wielbiciele kolejowego „stukotu” dowiedzą się przy jakim łączeniu szyn jest on wyraźnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/deblin-komfortowa-stacja-miedzy-lublinem-i-warszawa-3725

Dęblin, komfortowa stacja między Lublinem i Warszawą

09.05.2018

A) przy ul. Tysiąclecia. Ruch pieszy będzie utrzymany. Samochody zostaną skierowane na wiadukt w ciągu ul. Warszawskiej. Nasuwanie 1000 - tonowego mostu na Wieprzu W maju zakończyło się nasuwanie 170 m

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...24252627282930313233...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 281 do 290 z 839.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook