• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-na-wykonanie-robot-w-ramach-rpo-warmii-i-mazur-1256

Silna konkurencja na wykonanie robót w ramach RPO Warmii i Mazur

13.04.2011

441,32 zł brutto. 11. Oferta nr 11 (Konsorcjum): Salcef Costruzioni Edili E Ferroviarie S.p.A. Lider Salce Costruzioni Edili E Ferroviarie S.p.A. S. A. Odział w Polsce Partner na kwotę 115 330 962,44 zł [...] Inwestycji Oddział w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4 80-958 Gdańsk tel. 058 721 92 07, 694 480 211 e-mail: e.symonowicz-ginter@plk-sa.pl Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego [...] kolejowych od stacji Olsztyn do stacji Szymany, (dotyczy ogłoszonego postępowania przetargowego) etap II - budowa nowej linii odchodzącej od linii nr 35 przed stacją Szymany do terminala Portu Lotniczego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-wygodniej-koleja-z-warszawy-do-lublina-8777

Szybciej i wygodniej koleją z Warszawy do Lublina

25.09.2023

Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I i etap II” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego [...] są niezbędne decyzje środowiskowe (ich zakończenie planowane jest do końca 2023 r.) Na przełomie I/II kwartału 2024 r. planowane jest ogłoszenie przetargu na realizację robót budowlanych dla tego odcinka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-malaszewiczach-podrozni-korzystaja-z-nowych-peronow-3863

W Małaszewiczach podróżni korzystają z nowych peronów

08.08.2018

modernizacji będzie też poprawa ochrony środowiska. Projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” jest współfinasowany przez Unię Europejską w ramach instrumentu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mniej-kradziezy-i-dewastacji-infrastruktury-dzieki-strazy-ochrony-kolei-2651

Mniej kradzieży i dewastacji infrastruktury dzięki Straży Ochrony Kolei

21.10.2014

W porównaniu do III kwartału 2013 r. ilość zdarzeń w roku bieżącym zmniejszyła się o 164 przypadki – z 1163 do 999. Każdej doby blisko 320 patroli SOK zabezpiecza linie kolejowe oraz przeprowadza kontrole [...] mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. + 48 662 114 900 e-mail: rzecznik@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-przesuwanie-przesla-mostu-1951

Wrocław. Przesuwanie przęsła mostu

03.06.2013

łączy Szczecin, Poznań, Wrocław, Międzylesie. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” współfinansowany jest przez [...] powoduje utrudnień dla składów kursujących bez przerwy po równoległym torze. W ramach modernizacji linii E 59 Wrocław – Poznań prace przy moście rozpoczęły się jesienią 2012 r. Wykonawca rozebrał dwa przęsła [...] się w 2014 r. Bezpośrednim wykonawcą jest firma Intercor z Zawiercia. Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego obejmuje poza odrzańskim mostem około 100

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-juz-gotowy-1269

Pierwszy nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia już gotowy !!!

28.04.2011

tel.22 47 321 47, e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Kontrakt jest realizowany w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 „Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siedlce-terespol-nastepny-etap-modernizacji-1724

Siedlce - Terespol następny etap modernizacji

30.08.2012

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 336 40 Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce –Terespol, etap II” ubiega się o finansowanie przez [...] Projekt obejmuje modernizację linii kolejowej E 20/CE 20 na obszarze lokalnego centrum sterowania ruchem LCS Łuków. Wykonawca zmodernizuje urządzenia sterowania ruchem kolejowym, sygnalizację na przejazdach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-urzadzenia-na-trasie-legnica-wroclaw-opole-1837

Nowoczesne urządzenia na trasie Legnica – Wrocław - Opole

31.01.2013

dofinansowanie” realizowane jest w ramach projektu POIiŚ 7.1-14 „Modernizacja linii kolejowej E 30, Etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Wrocław – Opole”. Informacje [...] Magistrali Kolejowej. Zadania „Projekt, budowa i wdrożenie systemu ERTMS na odcinku linii kolejowej E30 Legnica – Wrocław – Opole oraz opracowanie rezultatów studium wykonalności i sporządzenie załączników [...] Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. +48 22 47 33 640 e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Projekt ubiega się o dofinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-sulejowku-jest-juz-gotowa-konstrukcja-tunelu-pod-torami-8044

W Sulejówku jest już gotowa konstrukcja tunelu pod torami

04.03.2023

kolejowych z drogami – etap II – część wiaduktowa” jest współfinansowana ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Inwestycja będzie gotowa w II połowie 2023 r.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-koleja-w-aglomeracji-warszawskiej-nowy-przystanek-i-pociagi-na-trasie-rembertow-zielonka-3142

Wygodniej koleją w aglomeracji warszawskiej – nowy przystanek i pociągi na trasie Rembertów-Zielonka

29.07.2016

Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 75 Rail Baltica Warszawa – Białystok – granica z Litwą, etap I, odcinek Warszawa Rembertów – Zielonka – Tłuszcz (Sadowne)” Faza II współfinansowany przez Unię Europejską [...] Przebudowa łącznicy pomiędzy Warszawą Rembertowem a Zielonką była realizowana w ramach modernizacji linii E75 Rail Baltica. Wygodny przejazd z przystanków Zielonka Bankowa i Mokry Ług Modernizacja odcinka objęła [...] płynności ruchu samochodowego. Szybciej i wygodniej do Białegostoku i na wschód Polski Inwestycja na linii E75 Rail Baltica to kompleksowa przebudowa linii kolejowej pomiędzy Warszawą Rembertowem a Sadownem. Po

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...24252627282930313233...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 281 do 290 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook