Wyniki wyszukiwania
zostaną zastąpione przez skrzyżowania dwupoziomowe, a na 10 innych przejazdach podniesiemy poziom bezpieczeństwa dzięki zabudowie nowych urządzeń – rogatek i sygnalizatorów świetlnych. Na trasie zabudowane
PRZECZYTAJprędkość do 120 km/h. Wykonanie na całym odcinku przejazdów bezkolizyjnych, wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym oraz usprawnienie przejazdu samochodów na drugą stronę torów. D
PRZECZYTAJPrezes Zarządu Polskich Linii Kolejowych S.A. – Rail Baltica, podobnie jak nowoczesny system bezpieczeństwa ETCS są projektami wydatnie wzmacniającymi proces modernizacji naszej sieci kolejowej. Otrzymane
PRZECZYTAJprzebudowie obiektów inżynieryjnych (takich jak mosty, wiadukty kolejowe i drogowe), poprawie bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami, przebudowie urządzeń sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJW pełnej gotowości znajduje się 179 zespołów technicznych oraz 18 zespołów kolejowego ratownictwa technicznego. Sprawdzono rezerwowe źródła zasilania, a wykonawcy prac prowadzący roboty na terenie kol
PRZECZYTAJSMS-PW-17 W dniu 27.10.2015 r. Zarząd Spółki przyjął do stosowania procedurę Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem SMS-PW-17 „Dopuszczanie elementów podsystemów i technologii przeznaczonych do stosowania na liniach
PRZECZYTAJ