Wyniki wyszukiwania
Prace prowadzone są w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” o wartości 1,5 mld zł, z czego ok. 1 mld
PRZECZYTAJcodzienny dojazd do pracy i szkoły. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu
PRZECZYTAJstacje Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec z tunelem dwutorowym w kierunku Łodzi Fabrycznej. W kolejnym etapie Faustyna zostanie obrócona o 180 stopni. Na przełomie marca i kwietnia planowane jest rozpoczęcie
PRZECZYTAJnowa nastawna skąd dyżurni będą kierować ruchem na stacji. Przy mostach kolejowych nad Odrą kolejny etap prac wymaga zaangażowania specjalistycznego sprzętu. Dźwigi i betoniarki obsługują budowę po obu stronach
PRZECZYTAJMazowiecki. Na ukończeniu budowy jest przystanek Wistka między Chorzewem Siemkowicami a Częstochową. Na etapie postępowania przetargowego jest remont przystanku Wykno na trasie Koluszki – Tomaszów Mazowiecki
PRZECZYTAJKolej na Pomorzu zmienia się na lepsze
09.01.2025
160 km/h. W trakcie postępowania przetargowego są prace dla odcinka Gdynia Chylonia – Lębork. Ten etap zadania planujemy zakończyć w 2029 r. Przygotowujemy się do zapewnienia kolejowego dostępu do planowanej
PRZECZYTAJz budżetu państwa. Dzięki realizacji projektu „Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych – etap II”, finansowanego z KPO na kwotę 35 mln zł netto, do połowy 2025 roku bezpieczeństwo wzrośnie na
PRZECZYTAJruchu nowy most nad Narwią, dzisiaj mieszkańcy zyskują nowy wiadukt w Czyżewie. Inwestycja wchodzi w etap, w którym sukcesywnie będziemy oddawać do użytku kolejne nowoczesne obiekty – powiedział Ireneusz
PRZECZYTAJmiejscu dotychczasowego przejazdu kolejowo-drogowego w ul. ppłk. Nilskiego-Łapińskiego na zaawansowanym etapie jest budowa wiaduktu kolejowego oraz przebudowa układu sąsiednich ulic. Dzięki przyjętym rozwiązaniom
PRZECZYTAJ„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap IV – infrastruktura pasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013” o wartości
PRZECZYTAJ