Wyniki wyszukiwania
Pendolino, podróżni mogą korzystać z nowych peronów z wiatami i systemem informacji pasażerskiej. W latach 2016-2017 zarządca infrastruktury planuje dokończyć modernizację E30 na odcinku Ropczyce – Sędziszów. W
PRZECZYTAJMiłosnej, Łochowie i Urlach – mówi Andrzej Kmiecik, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych w Siedlcach. W 2016 r. na odnowę mazowieckich stacji i przystanków – poza modernizacją - PLK zamierza przeznaczyć 615
PRZECZYTAJ1,5 mld zł na Krakowski Węzeł Kolejowy
09.12.2015
Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej planowany jest na lata 2016-2020. To kolejne postępowanie PLK finansowane z unijnego instrumentu finansowego CEF „Łącząc Europę”
PRZECZYTAJrowerowe są elementem każdej inwestycji prowadzonej w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023, a ten obejmuje prawie 200 budynków dworców w całej Polsce. W ciągu ostatniego roku stojaki rowerowe
PRZECZYTAJteż nowy peron. Wcześniej na linii dla wszystkich podróżnych zapewniono dostępność do pociągów. W 2016 r. wybudowano nowy przystanek w Chmielowie i wydłużono peron w Głogowie Małopolskim. Elektryfikacja
PRZECZYTAJprzepustowość linii. Z kolejowego Mostu Gdańskiego korzystają pociągi pasażerskie oraz pociągi towarowe. W 2016 roku zakończono przebudowę młodszej, wybudowanej w latach 70-tych XX wieku, konstrukcji Mostu Gdańskiego
PRZECZYTAJBezpieczeństwo priorytetem PLK Nowe rozjazdy to jedno z działań związanych z poprawą bezpieczeństwa. W 2016 r. zmalała ogólna liczba zdarzeń na kolei (spadek w stosunku do 2015 roku o 23). PKP Polskie Linie [...] bezpieczeństwo działaniami w obszarach technicznym, inwestycyjnym, pracowniczym i organizacyjnym. W 2016 r. zmodernizowano 510 km torów, 200 przejazdów kolejowo-drogowych, zamontowano 549 rozjazdów. Na bieżąco
PRZECZYTAJa Gnieznem. Prace obejmowały m.in. tory i obiekty inżynieryjne. Szczególnie ważna była, wykonana w 2016 r., modernizacja mostu w Orzechowie. W efekcie robót przywrócono dwutorową jazdę przez most. Na o
PRZECZYTAJtym roku na inwestycje na poprawę linii nr 274 przeznaczono jeszcze ponad 62 mln zł. W latach 2006 – 2016 z budżetu wydano na tę linię prawie 560 mln zł. - Obecnie poprawiamy standard obsługi pasażerów w
PRZECZYTAJna jednym torze. Efektem prac są szybsze i sprawniejsze przejazdy pociągów z prędkością 120 km/h. W 2016 r. zakończony został pierwszy etap przebudowy Radzice – Radom na odcinkach Radom – Radom Krychnowice
PRZECZYTAJ