Wyniki wyszukiwania
12 m i wadze - każde ponad 300 ton. Jedno przęsło nasuwano około 12 godzin. Teraz most będzie przygotowany do ułożenia toru. Most kolejowy na Bugu to najdłuższy obiekt inżynieryjny na linii kolejowej łączącej
PRZECZYTAJperony zyskają taki sam standard, jak na przebudowanym odcinku Czyżew – Białystok. Dla podróżnych przygotujemy 6 stacji i 10 przystanków, gdzie powstaną nowoczesne platformy, dostosowane do potrzeb osób o
PRZECZYTAJszerokości 7 metrów (po jednym pasie w każdą stronę). Piesi korzystają z chodnika, a dla rowerzystów przygotowano ścieżkę rowerową. Ruch w mieście usprawniła też przebudowa ul. Jasińskiego i ul. Poniatowskiego
PRZECZYTAJniej tor, sieć trakcyjną i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Obok gotowy jest drugi obiekt, przygotowany pod układanie toru, który ma być przekazany do eksploatacji w grudniu. Po zakończeniu wszystkich
PRZECZYTAJszerokości 7 metrów, po jednym pasie w każdą stronę. Piesi korzystają z chodnika, a dla rowerzystów przygotowano ścieżkę rowerową. Zbudowano też drogi dojazdowe i przebudowano sąsiadujące ulice na łącznej długości
PRZECZYTAJskładów towarowych. Techniczną ciekawostką, zlokalizowaną w pobliżu wiaduktu, są betonowe schody przygotowane w technologii druku 3D. Eksperymentalna konstrukcja posłuży jako dojście techniczne dla pracowników
PRZECZYTAJsąsiedztwie przystanku kolejowego. Wygodną komunikację podróżnym zapewniają schody oraz pochylnie, przygotowane dla potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Ułatwieniem w codziennych dojazdach
PRZECZYTAJszerokości 7 metrów, po jednym pasie w każdą stronę. Piesi korzystają z chodnika, rowerzyści – z przygotowanej dla nich ścieżki. Wiadukt to element większej całości – wraz z dwupoziomowym skrzyżowaniem zbudowano
PRZECZYTAJtrasy z Warszawy do Białegostoku. 12 przejść dla średnich oraz jedno przejście dla dużych zwierząt przygotowano już na zmodernizowanym odcinku z Warszawy do Sadownego. Gady i płazy np. żółw błotny lub gniewosz
PRZECZYTAJmiędzynarodowym i regionalnym. - Dzięki wykorzystaniu finansowania z instrumentu CEF „Łącząc Europę” przygotujemy się do modernizacji kolejnego odcinka na międzynarodowej trasie Rail Baltica z Białegostoku do
PRZECZYTAJ