Wyniki wyszukiwania
sprawne firmy, a także właściwe instrumentarium, w tym akty prawne, które pozwalają na płynne prowadzenie procesów inwestycyjnych – powiedział podsekretarz stanu. PLK sprząta u siebie i wymaga od wykonawców
PRZECZYTAJprywatnych, w tym zarządców infrastruktury kolejowej. Organizacja ma swoją siedzibę w Brukseli i stamtąd prowadzi działania lobbingowe w instytucjach Unii Europejskiej na rzecz transportu kolejowego. Dyrektorem
PRZECZYTAJKolejowego, Neptis S.A., Clear Channel Poland Sp. z o.o., Polskie Radio S.A., TVP Info. Kampania prowadzona przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jest jednym z największych tego typu działań w Europie. Skala
PRZECZYTAJlinii o dł. ponad 400 km. - PLK wykorzystują doświadczenie minionej perspektywy UE, by sprawniej prowadzić projekty z wykorzystaniem środków unijnych. Dolny Śląsk dzięki kolejnym projektom zyska sieć kolejową
PRZECZYTAJCentralnej Magistrali Kolejowej łączącej Warszawę z Katowicami i Krakowem, pociąg PKP Intercity prowadzony przez lokomotywę Husarz osiągnął prędkość 204 km/h. Było to możliwe dzięki modernizacji linii kolejowej
PRZECZYTAJd) znajomość zasad wynagradzania w spółkach z udziałem Skarbu Państwa; e) znajomość ograniczeń prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne; f) doświadczenie niezbędne do
PRZECZYTAJprzeznaczona jest dla ruchu pociągów pasażerskich (o długości 400 m) z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych (o długości 750 m, 120 osi i ciężarze 3200 t) z prędkością 120 km/h. Całość
PRZECZYTAJzapobiegać wypadkom. Opisali działania Polskich Linii Kolejowych na rzecz poprawy bezpieczeństwa, akcje prowadzone w ramach kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd” oraz podkreślili rolę Żółtej Naklejki PLK –
PRZECZYTAJłączącej linię kolejową nr 131 (Chorzew Siemkowice) z linią kolejową nr 181 (Wieluń) – na który prowadzone jest postępowanie przetargowe na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru
PRZECZYTAJsytuacji, kiedy pojazd zostaje unieruchomiony na przejeździe. - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą kampanię społeczną „Bezpieczny Przejazd” od 2005 roku. To już 18 lat działań polegających na podnoszeniu
PRZECZYTAJ