Wyniki wyszukiwania
Peron w Kościanie z nowymi wiatami
03.04.2019
długości 27 m powstaną dwa pasy ruchu, chodniki i ścieżka rowerowa. Prace skończą się jesienią. Do połowy przyszłego roku potrwa natomiast budowa wiaduktu nad ul. Gostyńską. Powstaną tam dwa pasy ruchu. [...] Wilkowickiej. Kierowcy przejadą nowym obiektem w miejscu dotychczasowego przejazdu kolejowo-drogowego w połowie przyszłego roku. Także w Starym Bojanowie podróżni korzystają już z nowego peronu. Komfort zapewnia
PRZECZYTAJInwestycja uwzględnia potrzeby środowiskowe – przygotowane będą 4 przejścia dla małych zwierząt. W połowie 2023 roku możliwe będzie przywrócenie połączeń pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami. Ostatni pociąg na
PRZECZYTAJprzejazdu pociągów z prędkością do 250 km/h. Powrót pociągów na zmodernizowane obiekty zaplanowano w połowie grudnia. Po nowych obiektach pod sąsiednim torem pociągi kursują od lipca. Inwestycja jest realizowana
PRZECZYTAJWarszawa Zachodnia z nadzorem
15.09.2020
do peronów podczas przebudowy podziemnego przejścia. Zakończenie inwestycji planowane jest w II połowie 2023 r. Warszawa Zachodnia to największa w Polsce stacja pod względem liczby kursujących pociągów
PRZECZYTAJCzachówkiem i Warką przewidywane jest w IV kwartale 2020 roku, a pomiędzy Warką i Radomiem w II połowie 2021 roku.
PRZECZYTAJoznakowanie. Gotowe konstrukcje peronów są także w Rzochowie, Kochanówce Pustków i w Pustyni. W połowie 2021 roku zakończą się zasadnicze prace na trasie Mielec – Dębica. Linia będzie przygotowana do
PRZECZYTAJwiadukt drogowy, budowany jest w Trzebini przy ul. Słowackiego. Zakończenie jest planowane w drugiej połowie 2020 roku. Od 2019 roku na linii Katowice – Kraków na zlecenie PLK zbudowano cztery nowe wiadukty:
PRZECZYTAJm.in. rogatki. Zakończenie prac i udostępnione linii dla ruchu pasażerskiego przewidziane jest w połowie 2021 r. Projekt „Rewitalizacja linii kolejowej 292 na odcinku Jelcz Miłoszyce – Wrocław Sołtysowice
PRZECZYTAJjest współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego i ma potrwać do połowy 2022 roku. Roboty budowlane mogłyby być realizowane w kolejnej perspektywie unijnej 2021 – 2027.
PRZECZYTAJramach rzeszowskiej inwestycji PLK modernizują także wiadukt kolejowy nad ul. Batorego. Obiekt w połowie jest już przygotowany i przejeżdżają po nim pociągi. W lutym rozpocznie się kolejny etap prac. Z
PRZECZYTAJ