• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy informacyjny. Rezultatów: 876, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-w-gory-i-nad-morze-dzieki-pracom-plk-3441

Pociągiem w góry i nad morze dzięki pracom PLK

07.08.2017

remontowane są perony w Ptaszkowej i Mszalnicy. Obiekty będą wyposażone w nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne. Lepsze oświetlenie oraz nowe oznakowanie, także z systemem dotykowym, zachęcą do korzystania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-nowe-przystanki-dzieki-przebudowie-linii-obwodowej-3298

Warszawa. Nowe przystanki dzięki przebudowie linii obwodowej

17.02.2017

. Perony zostaną wyposażone w nowe wiaty, funkcjonalne oświetlenie, ławki, megafony i tablice informacyjne. Przystanki będą dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Komunikacje ułatwią m.in. windy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-na-mazowszu-dzieki-programowi-przystankowemu-9279

Nowe przystanki na Mazowszu dzięki Programowi Przystankowemu

19.01.2024

wiaty, ławki i poręcze do odpoczynku na stojąco. Podróże ułatwiają czytelne oznakowania, tablice informacyjne i gabloty z rozkładem jazdy. Jest jasne LED-owe oświetlenie umożliwiające bezpieczne podróżowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-wietrzychowo-na-linii-olsztyn-dzialdowo-6623

Nowy przystanek Wietrzychowo na linii Olsztyn – Działdowo

24.01.2022

podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Przewidziano wiatę, ławki, czytelne oznakowanie i tablice informacyjne. Jasne, energooszczędne oświetlenie LED zapewni lepszą orientację także po zmroku. Osobom o o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-tor-na-odcinku-dzialdowo-nidzica-4066

Nowy tor na odcinku Działdowo – Nidzica

10.01.2019

poruszanie się po peronach – także po zmroku. Podróżni skorzystają z nowych ławek, wiat i tablic informacyjnych. Czytelne oznakowanie ułatwi orientację na stacjach. Informacje o rozkładzie jazdy będą prezentowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzialdowo-nowe-mozliwosci-podrozy-do-warszawy-i-gdanska-8529

Działdowo: nowe możliwości podróży do Warszawy i Gdańska

07.07.2023

metrów. Do wydłużonych peronów prowadzą wygodne dojścia. Zamontowano dodatkowe oświetlenie, gabloty informacyjne na rozkłady jazdy, ławki i oznakowanie. Dzięki realizacji inwestycji na stacji mogą zatrzymywać

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-wygodniej-koleja-w-rejonie-dzialdowa-2436

Szybciej i wygodniej koleją w rejonie Działdowa

28.05.2014

nawierzchnia, w tym płyty antypoślizgowe, nowe wiaty, nowoczesne oświetlenie, a także tablice informacyjne. Dzięki temu pasażerowie mogą oczekiwać na pociąg w komfortowych warunkach. Na perony łatwo dostaną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-tymczasowy-w-katowicach-1003

Dworzec tymczasowy w Katowicach

22.10.2010

W budynku i na zewnątrz znajduje się łącznie 9 kas biletowych, rozkład jazdy pociągów, punkt informacyjny, poczekalnia, toalety (również dla osób niepełnosprawnych i z miejscem do przewijania niemowląt) [...] niemowląt), skrytki bagażowe, bankomat, kantor i kafejka. Kolejne dwie kasy biletowe wraz z punktem informacyjnym znajdują się również przy wejściu do tunelu od ul. Konopnickiej. Budynek „starego dworca” (od [...] jaskrawozielone kamizelki i czapki z napisem „Uwaga Przemiany !” Żółto-czarne strzałki, tablice informacyjne i mapki, umieszczone w okolicach „starego dworca”, na pobliskich ulicach i wiaduktach, również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworce-gotowe-na-przyjecie-pielgrzymow-3110

Dworce gotowe na przyjęcie pielgrzymów

05.07.2016

na przyjęcie pielgrzymów. W największych obiektach wzmocnione zostało zaplecze techniczne oraz informacyjne. W kasach pracować będą dodatkowe załogi, a na dworcach wsparcie dla podróżnych zapewnią informatorzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-wiecej-podroznych-zadowolonych-z-uslug-grupy-pkp-rosnie-poziom-satysfakcji-pasazerow-ze-standardow-obslugi-w-pociagach-i-na-dworcach-3179

Coraz więcej podróżnych zadowolonych z usług Grupy PKP. Rośnie poziom satysfakcji pasażerów ze standardów obsługi w pociągach i na dworcach

14.09.2016

ych możliwościach poruszania się, wyposażone w ławki, wiaty, oświetlenie i nowoczesne tablice informacyjne. Lepsze warunki istotnie wpływają na poczucie bezpieczeństwa i zachęcają do korzystania z kolei

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...22232425262728293031...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 261 do 270 z 876.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook