• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ertms-na-rail-baltice-zapewni-bezpieczniejsze-i-sprawniejsze-podroze-4338

ERTMS na Rail Baltice zapewni bezpieczniejsze i sprawniejsze podróże

28.08.2019

kontrakt „Projekt i zabudowa systemu ERTMS/ETCS na linii E75 na odcinku Warszawa Rembertów - Białystok” w ramach projektów CEF I ”Prace na linii E 75 na odcinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami pozostałymi [...] pozostałymi na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne” i CEF II „Prace na linii E 75 na odcinku Czyżew – Białystok”. - Zabudowa na międzynarodowej trasie Rail Baltica, nowoczesnego systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 zapewni [...] Zadanie „Projekt i zabudowa systemu ERTMS/ETCS na linii E75 na odcinku Warszawa Rembertów - Białystok” w ramach projektów CEF I ”Prace na linii E 75 na odcinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami pozostałymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/23-miliony-zl-na-nowy-most-kolejowy-miedzy-polska-i-niemcami-2787

23 miliony zł na nowy most kolejowy między Polską i Niemcami

04.05.2015

krótsze bardziej komfortowe podróże. Koszt realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około [...] czyli składy będą mogły wozić cięższe ładunki. Tory na nowym moście, podobnie jak zmodernizowana linia E 30, zostaną zelektryfikowane. Sprawny i bezpieczny ruch pociągów pomiędzy granicznymi stacjami - Węglińcem [...] zanieczyszczenia powstające na linii. Lepsze parametry nowego obiektu oraz zmodernizowana wcześniej linia E 30 Opole – Wroclaw – Legnica - Węgliniec – granica państwa oraz elektryfikacja linii po stronie niemieckiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczenie-i-etapu-modernizacji-stacji-gdynia-glowna-osobowa-668

Zakończenie I etapu modernizacji stacji Gdynia Główna Osobowa

03.12.2009

694 480 211 e-mail:e.symonowicz-ginter@plk-sa.pl Opracowanie finansowane jest w ramach projektu nr 2005/PL/16/C/PT/001 "Modernizacja linii kolejowej E-65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II“ [...] etap modernizacji stacji Gdynia Główna , stanowiący część wielkiej przebudowy całej linii kolejowej E 65 , Warszawa – Gdynia, dobiegł końca. Zakres prac obejmował trzy rejony stacji Gdynia Główna: wjazd

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-przetargowe-dotyczace-modernizacji-linii-kolejowej-warszawa-8211-lodz-781

Postępowanie przetargowe dotyczące modernizacji linii kolejowej Warszawa – Łódź

07.05.2010

Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 321 47 Projekt pn. „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, Etap II” jest umieszczony na zaktualizowanej (2.2 [...] przetargu jest nadzór i zarządzanie realizacją projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź, etap II” Lot A i Lot C: Lot A obejmuje m.in.: zaprojektowanie i wykonanie modernizacji na odcinku Warszawa [...] – Katowice, w miejscowości Rogów. 5 lutego br. PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły wybór wykonawcy II etapu modernizacji linii Warszawa - Łódź Lot A, na który najkorzystniejszą ofertę złożyło konsorcjum

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepszy-dostep-do-kolei-na-przystanku-krakow-business-park-5007

Lepszy dostęp do kolei na przystanku Kraków Business Park

17.09.2020

jest na II kwartał 2021 r., a zakończenie jeszcze na koniec tego roku. Inwestycja szacowana na kilkanaście mln zł zostanie zrealizowana w ramach projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-modernizacja-linii-warszawa-gdynia-382

Podpisanie umowy-modernizacja linii Warszawa-Gdynia

17.06.2008

Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki i Modlin w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa-Gdynia, etap II" (nr projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001). Wykonawcą umowy zostało konsorcjum w składzie:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bochnia-130-metrowy-most-przez-rabe-na-swoim-miejscu-1944

Bochnia: 130 metrowy most przez Rabę na swoim miejscu

22.05.2013

korzystne z punktu widzenia gospodarczego regionu. Koszt modernizacji linii kolejowej E30/C-E30,odcinek Kraków - Rzeszów etap III POIiŚ 7.1-30, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z funduszy [...] wiaduktu kolejowego znikną tworzące się korki. Szybciej z Krakowa do Rzeszowa Modernizacja linii kolejowej E30, łączącej Kraków z Rzeszowem przez Bochnię, Tarnów i Dębicę jest jedną z największych inwestycji [...] Krakowem a Rzeszowem wyniesie około godziny i 20 minut. Modernizowany odcinek jest częścią linii kolejowej E 30, która jest fragmentem międzynarodowego korytarza transportowego. Ma on swój początek Dreźnie, dalej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-rozanka-nowy-przystanek-na-kolejowej-mapie-wroclawia-2918

Wrocław Różanka – nowy przystanek na kolejowej mapie Wrocławia

27.10.2015

linii E 59 Wrocław – Poznań. Koszt budowy nowego przystanku, łącznie z trasami dojścia wyniósł ponad 6 mln zł. Inwestycja została zrealizowana w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku [...] odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Koszt projektu, ponad 1,3 miliarda zł, z czego prawie 800 milionów zł pochodzi ze środków Funduszu Spójności w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-stacji-oraz-systemu-sterowania-ruchem-miedzy-siedlcami-i-terespolem-2039

Rusza modernizacja stacji oraz systemu sterowania ruchem między Siedlcami i Terespolem

09.10.2013

maksymalnej pociągów towarowych do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap II” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, a jego koszt to prawie [...] dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. + 48 22 47 336 40 e-mail: rzecznik@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rawicz-szewce-prace-i-zamkniecia-1631

Rawicz – Szewce prace i zamknięcia

13.04.2012

Wykonawcą robót budowlanych, wchodzących w zakres projektu „Modernizacja linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” jest Konsorcjum firm: P [...] na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego to drugi etap modernizacji linii kolejowej E 59 Wrocław – Poznań. Projekt realizuje spółka PKP Polskie Linie Kolejowe z udziałem Unii Europejskiej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...22232425262728293031...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 261 do 270 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook