• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1947, czas wyszukiwania 16 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-szlak-kolejowy-podleze-piekielko-z-zapewnionym-finansowaniem-8635

Nowy szlak kolejowy „Podłęże – Piekiełko” z zapewnionym finansowaniem

16.08.2023

samochodowego. Czas przejazdu pociągiem między Krakowem a Zakopanem wynosi w najszybszym wariancie niemal 3 godziny, zaś między Krakowem a Nowym Sączem – ponad 2,5 godziny i odbywa się okrężną drogą przez Tarnów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-augustowie-bardziej-dostepna-i-bezpieczna-8615

Kolej w Augustowie bardziej dostępna i bezpieczna

04.08.2023

o po zmroku zapewni ekologiczne oświetlenie LED. Budżet prac na peronach w Augustowie to łącznie 4,3 mln zł netto. Sprawniejszy ruch pociągów To nie koniec inwestycji kolejowych w Augustowie – PLK S.A

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-nowe-polaczenie-kolejowe-bytomia-z-zabrzem-i-ruda-slaska-8611

Kolej Plus – nowe połączenie kolejowe Bytomia z Zabrzem i Rudą Śląską

04.08.2023

atrakcyjności wielu regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu te

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-tunel-pod-torami-w-niewodnicy-koscielnej-zwieksza-bezpieczenstwo-ruchu-kolejowego-i-drogowego-8999

Rail Baltica: tunel pod torami w Niewodnicy Kościelnej zwiększa bezpieczeństwo ruchu kolejowego i drogowego

14.11.2023

jest w ramach projektu „Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok”. Wartość prac to prawie 3,4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023 r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/stacja-warszawa-zachodnia-ambasadorka-bezpieczenstwa-1-8950

Stacja Warszawa Zachodnia Ambasadorką Bezpieczeństwa

kolejowym zapewnią nowoczesne urządzenia i systemy komputerowe. Obecnie przebudowywane są perony 1, 2 i 3. Pod nimi wykonawca poszerza przejście podziemne – nad nimi budowana jest wiata z panelami fotowoltaicznymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-warszawa-zachodnia-ambasadorka-bezpieczenstwa-8944

Stacja Warszawa Zachodnia Ambasadorką Bezpieczeństwa

27.10.2023

kolejowym zapewnią nowoczesne urządzenia i systemy komputerowe. Obecnie przebudowywane są perony 1, 2 i 3. Pod nimi wykonawca poszerza przejście podziemne – nad nimi budowana jest wiata z panelami fotowoltaicznymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mazowieckie-nowy-przystanek-w-jozefinie-zwiekszy-dostep-do-kolei-8902

Mazowieckie: Nowy przystanek w Józefinie zwiększy dostęp do kolei

13.10.2023

Zabłotnia, Niemojki. W 2021 r. przebudowano przystanek w Niemojkach. Od 2023 r. pociągi zatrzymują się na 3 nowych przystankach: Dąbrówka Zabłotnia, Groszowice Wrzosów, Błonie Rokitno, oraz 5 zmodernizowanych:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-zwieksza-dostep-do-kolei-w-woj-kujawsko-pomorskim-9080

Nowe przystanki zwiększą dostęp do kolei w woj. kujawsko-pomorskim

07.12.2023

pochylnie oraz ścieżki naprowadzające w nawierzchni peronów. Wartość prac w Grudziądzu wyniosła blisko 3,9 mln zł netto, a w Tucholi 2,2 mln zł netto. Bliżej do kolei w Grudziądzu Ze środków „Rządowego programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlaban-na-brawure-to-nie-przejazdy-sa-niebezpieczne-a-zachowania-kierowcow-10200

Szlaban na brawurę – to nie przejazdy są niebezpieczne a zachowania kierowców

08.11.2024

skali miesiąca daje to ponad 400 takich przypadków. Koszt naprawy urządzeń może sięgać nawet około 3 tysięcy złotych, co w skali roku może powodować starty od kilku do nawet kilkunastu milionów złotych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tbm-faustyna-przed-czasem-na-mecie-trzeciego-tunelu-jednotorowego-w-lodzi-9859

TBM Faustyna przed czasem na mecie trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi

28.06.2024

średnicowy ze stacją Łódź Żabieniec. W kolejnym etapie TBM Faustyna zostanie przeniesiona z poziomu -3 przystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia maszyny o wadze 650 ton wymaga podzielenia na

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...22232425262728293031...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 261 do 270 z 1947.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook