Wyniki wyszukiwania
modernizacji linii otwockiej. W ramach zadania realizowanego między Warszawą Wschodnią a Wawrem, za 422 mln zł netto, zmodernizowaliśmy przystanki: Warszawa Olszynka Grochowska, Warszawa Gocławek, stację Warszawa
PRZECZYTAJm. Między Nową Wsią Wielką a Maksymilianowem PLK prowadzą obecnie I etap modernizacji za ponad 54 mln zł. Zakłada on podwyższenie prędkości pociągów towarowych do 100 km/h. Zaawansowanie prac wynosi 85%
PRZECZYTAJprzejazdy kolejowo drogowe. Roboty za 14 mln zł rozpoczęły się we wrześniu, a zakończenie przewidziano w grudniu. W 2013 roku zakończyły się warte ponad 50 mln zł prace na odcinku Lubartów – Lublin Północny [...] Na przebudowę linii Łuków – Lublin Północny PLK przeznaczyły 110 mln zł. Obecnie trwają prace na 51 km odcinku Łuków – Parczew. Zadanie obejmuje wymianę 90 km szyn i 75 tys. podkładów. Pociągi pojadą sprawnie [...] modernizacji linii Warszawa – Lublin. Po zakończeniu wszystkich prac o łącznej wartości prawie 110 mln zł pociągi pasażerskie z Lublina do Łukowa pojadą z prędkością 100 - 120 km/h. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJsierpniu tego roku. Jej zakończenie zaplanowane jest na II kwartał 2018 roku. Prace, o wartości 113 mln zł netto, finansowanie są ze środków budżetowych. Wykona je firma TORPOL S.A. Kontakt dla mediów: Mirosław
PRZECZYTAJRawicza (i z powrotem) – w ciągu doby to 24 pociągi. Koszt budowy nowego przystanku wyniósł ponad 6 mln zł. W Małopolsce pasażerowie od września korzystają z trzech nowych przystanków w Krakowie: Kraków [...] w pełni dostosowane do osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Budowa kosztowała ok. 2 mln zł. W województwie warmińsko – mazurskim pod koniec roku zakończy się budowa przystanku Szymany Lotnisko
PRZECZYTAJprzebudowę 4 przejazdów w: Gutkowie, Jonkowie, Gubitach i Bogaczewie. Wartość prac w regionie to ponad 4 mln zł. W ramach prac na trasie z Olsztyna do Gutkowa zwiększy się poziom bezpieczeństwa w ruchu drogowym
PRZECZYTAJ1200 dyżurnych reagowało na wykolejenia
27.10.2017
Symulator urządzeń sterowania ruchem kolejowym i łączności, działa od 2015 r. Kosztował ponad 4,5 mln zł. Dyżurny ruchu, nastawniczy, dróżnik – czyli pracownicy PLK odpowiedzialni za bezpieczeństwo, przechodzą
PRZECZYTAJgrudnia 2016 roku PLK korzystają już z 6 wózków motorowych zakupionych w ramach projektu za ok. 15 mln zł netto. Pojazdami dysponują zespoły techniczne m.in. na Śląsku, Mazowszu, Lubelszczyźnie. Podstawowym
PRZECZYTAJułatwi dostęp do pociągów. Całkowity koszt inwestycji na odcinku Tarnowskie Góry – Kalety to ok. 46 mln zł. Prace zakończą się w grudniu 2015 r. Coraz lepsza Węglówka i linie na Śląsku Na linii nr 131 w [...] 2013 r. odcinki: Bytom Północ – Radzionków – Tarnowskie Góry oraz Kalety – Strzebiń. W 2015 r. za 100 mln zł Polskie Linie Kolejowe zrealizowały też program ”Udrożnienie podstawowych ciągów komunikacyjnych
PRZECZYTAJśrodków unijnych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Dofinansowanie unijne wynosi 209,6 mln zł. Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie częstotliwości kursowania pociągów na trasach: Rzeszów Główny
PRZECZYTAJ