• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/140-mln-zl-na-poprawe-polaczen-ze-szczecina-w-kierunku-berlina-3442

140 mln zł na poprawę połączeń ze Szczecina w kierunku Berlina

08.08.2017

Już realizowany jest pierwszy etap inwestycji na trasie Szczecin Główny – Szczecin Gumieńce. Wykonawca zdemontował stare tory i sieć trakcyjną. Zgodnie z harmonogramem trwa montaż nowych elementów linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-15-marca-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-4567

Od 15 marca korekta rozkładu jazdy pociągów

03.03.2020

aplikacji Portal Pasażera. Korzystniejsza obsługa w aglomeracjach W Małopolsce, po zakończeniu kolejnego etapu prac w aglomeracji krakowskiej , skróci się czas przejazdu na trasie Kraków Gł. – Katowice do ok. [...] Charzewice . Na przystanku Lublin Zachodni od korekty będą się zatrzymywać pociągi dalekobieżne. Kolejne etapy inwestycji dla krótszych podróży By zwiększyć możliwości podróży koleją, kontynuowane są prace m.in [...] Wsparcia Klienta (CWK) to działający całodobowo zespół, który zapewnia pasażerom pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień na kolei, spowodowanych np. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-15-grudnia-lepszy-dostep-i-wiecej-mozliwosci-podrozy-koleja-4465

Od 15 grudnia lepszy dostęp i więcej możliwości podróży koleją

12.12.2019

Wsparcia Klienta (CWK) to działający całodobowo zespół, który zapewnia pasażerom pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień na kolei, spowodowanych np. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nysa-opole-szybciej-i-wygodniej-juz-od-15-grudnia-4454

Nysa – Opole: szybciej i wygodniej już od 15 grudnia

29.11.2019

Na linii kolejowej Nysa – Opole od października pociągiem można podróżować bez przesiadek i komunikacji zastępczej. W grudniu, wraz z wejściem w życie nowego rozkładu jazdy pociągi przyśpieszą, a mies

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dla-podroznych-15-stacji-zwieksza-standard-obslugi-4317

PLK dla podróżnych 15 stacji zwiększą standard obsługi

05.08.2019

y obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), etap IV. Otwarcie ofert zaplanowane jest 19 sierpnia. W poprzednich etapach w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-modernizacje-linii-nr-15-804

Otwarcie ofert na modernizację linii nr 15

26.07.2010

W wyznaczonym terminie, tj. do 22.07.2010 r. godz. 12.00, wpłynęło siedem ofert:: 1. Oferta na 1: - TORPOL Sp. z o.o., Poznań (pełnomocnik), - Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o.,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-150-milionow-zlotych-na-urzadzenia-sygnalizacyjne-na-odcinku-czempin-poznan-1616

Prawie 150 milionów złotych na urządzenia sygnalizacyjne na odcinku Czempiń – Poznań

20.03.2012

W wyniku badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu przetargowym, za najbardziej korzystną uznano ofertę przedstawioną przez konsorcjum w składzie: • Krakowskie Zakłady Automatyki S.A., Kraków; •

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwieksza-bezpieczenstwo-na-159-przejazdach-warmii-i-mazur-3890

PLK zwiększą bezpieczeństwo na 159 przejazdach Warmii i Mazur

28.08.2018

Mazurach realizowany jest projekt „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa”. Przebudowane zostaną 4 przejazdy kolejowo-drogowe w Gutkowie, Jonkowie, Gubitach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/peron-7-warszawy-zachodniej-dostepny-od-16-stycznia-6584

Peron 7 Warszawy Zachodniej dostępny od 16 stycznia

14.01.2022

odprawa około 30 pociągów dalekobieżnych i regionalnych. Dojście do nowego peronu nr 7, na obecnym etapie przebudowy stacji, zapewni kładka. Podróżni korzystają z 200-metrowego odcinka kładki od ul. Tunelowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/160-km-nowych-torow-na-trasie-z-koluszek-do-czestochowy-2574

160 km nowych torów na trasie z Koluszek do Częstochowy

05.08.2014

oraz sieć trakcyjną. Zamontowano także około 40 rozjazdów, które usprawniają ruch kolejowy. – Ten etap prac remontowych jest istotny ze względu na bezpieczeństwo przejazdu pociągów – podkreśla Karol Pyszyński

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...21222324252627282930...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 251 do 260 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook