Wyniki wyszukiwania
PLK w Radzie Ekspertów ds. kolejowych
09.12.2016
Minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk, wręczając nominacje członkom Rady, poinformował, że jej głównym zadaniem Rady będzie usprawnienie procesu realizowania inwestycji na kolei. – Pr
PRZECZYTAJW dniu 5 czerwca 2008 r. w Łodzi odbyło się XV posiedzenie Komitetu Monitorującego ds. Sektorowego Programu Operacyjnego Transport. Wzięli w nim udział przedstawiciele administracji rządowej i samorzą
PRZECZYTAJ16 października br. w siedzibie PKP Polskich Linii Kolejowych w Warszawie odbyło się inauguracyjne posiedzenie Rady Naukowej ds. kolei dużych prędkości, która jest organem doradczym PKP PLK S.A. Zadan
PRZECZYTAJBudowa tunelu średnicowego to kontynuacja prac rozpoczętych budową dworca Łódź Fabryczna. Inwestycja zapewni szybsze połączenie przez centrum miasta, a także przyczyni się do stworzenia efektywnego sy
PRZECZYTAJNiebawem do Łodzi dotrą elementy drugiej, większej tarczy TBM widocznej w materiale. Rozpoczęły się przygotowania do jej transportu. Pierwsze części maszyny powinny dojechać jeszcze w marcu, jednak re
PRZECZYTAJDrążenia tuneli kolejowych pod Łodzią
29.01.2021
Przy działających już od 30 grudnia tarczach TBM, prowadzona jest dokładna konfiguracja wszystkich systemów mechanicznych, hydraulicznych, elektrycznych i elektronicznych. Wykonawca powierzył zadanie
PRZECZYTAJUruchomienie tarcz – dużej o średnicy ponad 13 m i mniejszej o średnicy ponad 8 m, to gotowość maszyn do drążenia tuneli kolejowych pomiędzy stacją Łódź Fabryczna a Łodzią Kaliską i Łodzią Żabieniec.
PRZECZYTAJKrajowy Program Kolejowy o wartości blisko 76 mld zł obejmuje m.in. projekty zwiększające możliwości podróży koleją w obszarach największych węzłów kolejowych. - Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dokonały w czwartek odbioru prac związanych z maszyną TBM, której zadaniem będzie wydrążenie jednego z tuneli średnicowych w Łodzi. Prezentacja maszyny odbyła się u jej
PRZECZYTAJNiebawem rozpocznie się transport do Polski drugiej, większej tarczy TBM. Maszyna o masie 1560 ton, 115 m długości i ponad 13 m średnicy wydrąży dwutorowy tunel o dł. 3 km od komory startowej pomiędzy
PRZECZYTAJ