Wyniki wyszukiwania
miał długość ok. 12 m i szerokość ok. 24,1 m. Inwestycja obejmie budowę układu drogowego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym. Wartość inwestycji to ok. 29,9 mln zł netto, z czego PLK przeznaczą 18,6 mln zł
PRZECZYTAJprzejazdu pod układem torowym ok. 24 m. W tunelu będzie jezdnia o szerokości 7 m oraz wytyczony zostanie ciąg pieszo-rowerowy. Wartość inwestycji to ok. 29,9 mln zł netto, z czego PLK przeznaczą 18,6 mln zł netto
PRZECZYTAJy w PKP PLK wiele oddanych swojej pracy osób, dzięki którym wraz z nami i nowymi pracownikami, w ciągu kilku lat udało się dokonać rewolucji. Lata 2014-15 to najbezpieczniejszy okres prowadzenia ruchu
PRZECZYTAJktórzy wzięli udział w naszej ankiecie dotyczącej sieciowego rozkładu jazdy serdecznie dziękujemy. W ciągu miesiąca zostało oddanych 4991 głosów. Państwa opinia jest dla nas niezmiernie ważna, tym bardziej
PRZECZYTAJoraz tablice. Ignorowane są nawet rowy odwadniające oraz ogrodzenia. Z danych PLK wynika , że w ciągu roku brawura, pośpiech i nierozsądek doprowadza do około 200 tragicznych zdarzeń przez wtargnięcie
PRZECZYTAJPLK aplikują w III konkursie CEF
09.02.2017
projektu 142 384 631 EUR wnioskowana kwota Funduszu Spójności 90 015 564 EUR 3. „Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E 30 i E 65) na obszarze Śląska, etap I: linia E 65 na odc. Będzin – Katowice – Tychy
PRZECZYTAJZmiany w częstotliwości ruchu pociągów w 2023 roku, przełożyły się na blisko 120 dni kursowania w ciągu roku. Kolej na historię i edukację Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przyjazny Transport otrzymało darowiznę
PRZECZYTAJjednym pasie ruchu w obu kierunkach, a podróżni niezmotoryzowani mają do dyspozycji wyasfaltowany ciąg pieszo-rowerowy. Przeprawa pod torami jest oświetlona, zainstalowano także wydajny system odwadniający
PRZECZYTAJPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy i badań geologicznych, stanowiących uszczegółowienie zagadnień poruszanych we „Wstępnym Studium Wykonalności dla zadania: Modernizacja i rozbudowa Katowic
PRZECZYTAJodcinku Stara Piła – Glincz jako trasy objazdowej” na czas realizacji projektu „Prace na alternatywnym ciągu transportowym Bydgoszcz – Trójmiasto”. Wartość inwestycji to 91,5 mln zł netto. Podpisano także umowę
PRZECZYTAJ