• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ciąg. Rezultatów: 839, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-kolejowy-w-andrespolu-zwiekszy-poziom-bezpieczenstwa-na-liniach-miedzy-lodzia-a-koluszkami-5639

Wiadukt kolejowy w Andrespolu zwiększy poziom bezpieczeństwa na liniach między Łodzią a Koluszkami

26.04.2021

miał długość ok. 12 m i szerokość ok. 24,1 m. Inwestycja obejmie budowę układu drogowego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym. Wartość inwestycji to ok. 29,9 mln zł netto, z czego PLK przeznaczą 18,6 mln zł

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-pod-torami-w-andrespolu-bezpieczenstwo-i-lepsze-przejazdy-miedzy-lodzia-i-koluszkami-8926

Tunel pod torami w Andrespolu – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy między Łodzią i Koluszkami

24.10.2023

przejazdu pod układem torowym ok. 24 m. W tunelu będzie jezdnia o szerokości 7 m oraz wytyczony zostanie ciąg pieszo-rowerowy. Wartość inwestycji to ok. 29,9 mln zł netto, z czego PLK przeznaczą 18,6 mln zł netto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oswiadczenie-andrzeja-filipa-wojciechowskiego-i-karola-depczynskiego-2958

Oświadczenie Andrzeja Filipa Wojciechowskiego i Karola Depczyńskiego

14.12.2015

y w PKP PLK wiele oddanych swojej pracy osób, dzięki którym wraz z nami i nowymi pracownikami, w ciągu kilku lat udało się dokonać rewolucji. Lata 2014-15 to najbezpieczniejszy okres prowadzenia ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podziekowania-za-wziecie-udzialu-w-ankiecie-dotyczacej-srj-1856

Podziękowania za wzięcie udziału w ankiecie dotyczącej SRJ

15.02.2013

którzy wzięli udział w naszej ankiecie dotyczącej sieciowego rozkładu jazdy serdecznie dziękujemy. W ciągu miesiąca zostało oddanych 4991 głosów. Państwa opinia jest dla nas niezmiernie ważna, tym bardziej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejarze-apeluja-nie-ryzykuj-na-torach-i-wiaduktach-4688

Kolejarze apelują: Nie ryzykuj na torach i wiaduktach

23.05.2020

oraz tablice. Ignorowane są nawet rowy odwadniające oraz ogrodzenia. Z danych PLK wynika , że w ciągu roku brawura, pośpiech i nierozsądek doprowadza do około 200 tragicznych zdarzeń przez wtargnięcie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-aplikuja-w-iii-konkursie-cef-3292

PLK aplikują w III konkursie CEF

09.02.2017

projektu 142 384 631 EUR wnioskowana kwota Funduszu Spójności 90 015 564 EUR 3. „Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E 30 i E 65) na obszarze Śląska, etap I: linia E 65 na odc. Będzin – Katowice – Tychy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/darowizny-od-plk-sa-to-wsparcie-szkol-tradycji-i-kolejowych-atrakcji-9312

Darowizny od PLK SA to wsparcie szkół, tradycji i kolejowych atrakcji

29.01.2024

Zmiany w częstotliwości ruchu pociągów w 2023 roku, przełożyły się na blisko 120 dni kursowania w ciągu roku. Kolej na historię i edukację Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przyjazny Transport otrzymało darowiznę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podlaskie-tunel-w-baciutach-usprawnia-ruch-kolejowy-i-drogowy-9913

Podlaskie: tunel w Baciutach usprawnia ruch kolejowy i drogowy

19.07.2024

jednym pasie ruchu w obu kierunkach, a podróżni niezmotoryzowani mają do dyspozycji wyasfaltowany ciąg pieszo-rowerowy. Przeprawa pod torami jest oświetlona, zainstalowano także wydajny system odwadniający

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/badania-geologiczne-w-ramach-rozbudowy-katowickiego-wezla-kolejowego-1240

Badania geologiczne w ramach rozbudowy katowickiego węzła kolejowego

01.04.2011

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy i badań geologicznych, stanowiących uszczegółowienie zagadnień poruszanych we „Wstępnym Studium Wykonalności dla zadania: Modernizacja i rozbudowa Katowic

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bajpas-kartuski-czyli-kolejowa-oferta-dobrych-podrozy-z-kaszub-do-gdanska-5432

Bajpas kartuski czyli kolejowa oferta dobrych podróży z Kaszub do Gdańska

26.02.2021

odcinku Stara Piła – Glincz jako trasy objazdowej” na czas realizacji projektu „Prace na alternatywnym ciągu transportowym Bydgoszcz – Trójmiasto”. Wartość inwestycji to 91,5 mln zł netto. Podpisano także umowę

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...19202122232425262728...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 231 do 240 z 839.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook