Wyniki wyszukiwania
kolejowej nr 370” i „Budowa nowego przystanku Słone na linii kolejowej nr 370” przewidywana jest do końca 2024 r. Szacunkowa wartość powyższych zadań wynosi łącznie ponad 14,5 mln zł (Grabik – ok. 5,4 mln zł,
PRZECZYTAJPLK S.A. podpisały umowę za przeszło 4,5 mln zł netto na projekt i modernizację przystanku kolejowego w Brzezinach, przy linii kolejowej Kielce – Busko-Zdrój. PNUiK sp. z o.o., spółka zależna PLK SA,
PRZECZYTAJw przejściu pod torami. Przebudowa peronów wymaga zmian w organizacji ruchu. Pociągi WKD do połowy 2024 r. zostaną wycofane ze stacji Warszawa Zachodnia. Będą kończyć i zaczynać bieg na przystanku Reduta [...] wart jest ok. 2 mld zł netto. Zakończenie układania torów i przebudowy peronów przewidziano w połowie 2024 r. Harmonogram zakończenia inwestycji i fazowanie prac zostały uzgodnione z wykonawcą i przewoźnikami
PRZECZYTAJsąsiedztwie ul. Krzeszowickiej w Pisarach (pow. krakowski). Firma Primost Południe Sp. z o.o. do końca 2024 roku przygotuje dokumentację projektową, pozyska niezbędne decyzje administracyjne i wykona prace
PRZECZYTAJ4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023 r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024 r. Projekt współfinansowany ze środków instrumentu CEF „Łącząc Europę” – (Connecting Europe Facility
PRZECZYTAJprzetarg został właśnie ogłoszony, a pozostałe przewidziano do ogłoszenia w 2024 r. Realizacja robót budowlanych przypadnie na lata 2024-2028.
PRZECZYTAJKrajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności. Inwestycja planowana jest do realizacji w latach 2024-2025. W sierpniu PLK SA ogłosiły też przetarg na nowy system urządzeń między Chybiem a Skoczowem.
PRZECZYTAJGlincz – Kartuzy” to blisko 180 mln zł netto. Zakończenie wszystkich robót planowane jest w marcu 2024 r. Szybciej i wygodniej z Bydgoszczy do Trójmiasta Modernizacja trasy z Glincza do Kartuz to część [...] Trójmiasta i całego regionu. Realizacja prac budowlanych na linii nr 201 zaplanowana jest na lata 2024-2028. Na liniach stycznych – na tzw. bajpasie kartuskim oraz na linii nr 229 Glincz – Kartuzy wraz
PRZECZYTAJharmonogramu: Limanowa – Tymbark: w marcu 2024 r., Tymbark – Szczyrzyc: w styczniu 2024 r., Szczyrzyc – Gdów: III kwartał 2024 r., Gdów – Podłęże: III kwartał 2024 r. Projekty nowej linii zostały zrealizowane
PRZECZYTAJbudżetu UE na lata 2021-2027. Termin zakończenia budowy podziemnego połączenia kolejowego zaplanowano na 2024 r., a uruchomienie ruchu pociągów w 2025 r. Priorytetem PLK S.A. pozostaje realizacja prac na ważnym
PRZECZYTAJ