Wyniki wyszukiwania
Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego. Wartość projektu to ok. 42,8 mln zł, w tym dofinansowanie UE wynosi ponad 36 mln zł. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
PRZECZYTAJ23,6 mln zł netto, w tym wkład Gminy Koluszki to ok. 8,4 mln zł netto, powiatu łódzkiego wschodniego 3,8 mln zł netto, a PLK ok. 11,4 mln zł netto. W Andrespolu wartość inwestycji to ok. 29,9 mln zł. PLK [...] PLK przeznaczą 18,6 mln zł netto, Gmina Andrespol 11,3 mln zł netto. Zadania dofinansowane są ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Planowane zakończenie inwestycji [...] się o dofinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko ma wartość ok. 260 mln zł netto. W ostatnich latach na terenie województwa łódzkiego PLK zbudowały również bezpieczne przejścia
PRZECZYTAJławki i gabloty informacyjne. W sąsiedztwie przystanków zamontowano stojaki na rowery. Prace za 347 mln zł wykonane zostały przy dofinansowaniu z RPO (UE) i środków z dokapitalizowania projektów unijnych
PRZECZYTAJPLK S.A. podpisały umowę za niemal 12 mln zł netto na projekt i budowę nowego przystanku kolejowego, który znajdzie się w sąsiedztwie ul. Krzeszowickiej w Pisarach (pow. krakowski). Firma Primost Południe
PRZECZYTAJinwestycji w Gałkowie to ok. 23,6 mln zł netto, w tym wkład Gminy Koluszki to ok. 8,4 mln zł netto, powiatu łódzkiego wschodniego 3,8 mln zł netto, a PLK SA ok. 11,4 mln zł netto. Zadanie dofinansowano ze [...] się o dofinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko ma wartość ok. 268 mln zł netto. W ostatnich latach na terenie województwa łódzkiego PLK zbudowały również bezpieczne przejścia
PRZECZYTAJprojektu „Przebudowa linii kolejowej nr 285 na odcinku Świdnica Kraszowice - Jedlina-Zdrój” za ok. 130 mln zł (netto). Prace, zrealizowane przez Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej
PRZECZYTAJZarządca infrastruktury realizację prac w obu świętokrzyskich miejscowościach powierzył Przedsiębiorstwu Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej z Krakowa, spółce zależnej PLK S.A. Wykonawcy będą
PRZECZYTAJGłównym celem wartej 260 mln zł inwestycji PLK było skrócenie czasu podróży, czyli lepsza oferta dla pasażerów i przewoźników towarowych. Przejazd pociągów dalekobieżnych pomiędzy Kluczborkiem a Ostrzeszowem
PRZECZYTAJprzęsłami, roboty torowe na przęsłach. Prace potrwają około 12 miesięcy i będą kosztowały ponad 2,5 mln zł. Na rewitalizowanej trasie Toruń – Bydgoszcz w pierwszym etapie prac wyremontowany został 18-kilometrowy
PRZECZYTAJwykonają roboty w ciągu 9 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wartość zamówienia wynosi netto 18,9 mln zł. Dodatkowe informacje: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. +48
PRZECZYTAJ