Wyniki wyszukiwania
Uzupełnieniem inwestycji z perspektywy UE na lata 2021-2027 będzie Program Kolej Plus i Program budowy/modernizacji przystanków kolejowych na lata 2020-2025 – informuje Ireneusz Merchel. PLK będą obecne na Kongresie
PRZECZYTAJBezpieczniej na przejazdach w Małopolsce
22.07.2020
drogami nie tylko w ramach projektu przejazdowego. Działania takie prowadzone są również w ramach modernizacji kolejowych tras. Podczas robót na linii Skawina – Sucha Beskidzka przebudowano 58 przejazdów,
PRZECZYTAJzelektryfikowana. Pociągi pojadą szybciej, pasażerskie do 120 km/h, a towarowe do 80 km/h. Dzięki modernizacji 14 przejazdów kolejowo-drogowych zwiększy się poziom bezpieczeństwa w ruchu. W ramach inwestycji
PRZECZYTAJnajpierw na jednym torze, później na drugim. Roboty uwzględniono w konstrukcji rozkładu jazdy. Modernizacja 28 wiaduktów dla sprawnych i bezpiecznych przejazdów między Trzebinią, Oświęcimiem a Czechowi
PRZECZYTAJChełma i Kraśnika. Łatwiejsze będą codzienne podróże do szkoły i pracy. Wśród założeń jest m.in. modernizacja istniejących i budowa nowych przystanków kolejowych. Perony będą dostosowane do potrzeb osób o
PRZECZYTAJnaprowadzającym i nawierzchni o zróżnicowanej strukturze. Wykonawcy przystępują do kolejnego etapu modernizacji stacji. Prace budowlane obejmą peron nr 3, który będzie powiększony i podwyższony. Prace będą
PRZECZYTAJSprawdzone zostaną również możliwości – tam gdzie to będzie możliwe, zwiększenia prędkości. Dzięki modernizacji peronów na 5 stacjach (min. Nowy Zagórz, Komańcza, Łupków) i 9 przystankach (m.in. Tarnawa Dolna
PRZECZYTAJ34 obiekty inżynieryjne, w tym 20 mostów i 2 wiadukty. Poziom bezpieczeństwa na linii zwiększy modernizacja 15 przejazdów kolejowo–drogowych. Pociągi pojadą szybciej - prędkość wzrośnie ze 120 do 160 km/h
PRZECZYTAJelektryfikacją linii. Trwa także postępowanie przetargowe na wyłonienie wykonawcy projektu dla modernizacji odcinka Maksymilianowo – Kościerzyna. Prace wpłyną na wygodne podróże pociągami w regionie oraz
PRZECZYTAJdofinansowanie z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Prace mają być kontynuacją modernizacji linii Poznań – Piła, która zakończy się w grudniu bieżącego roku. Kontakt dla mediów: Radosław
PRZECZYTAJ