• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Modernizacja. Rezultatów: 3090, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bochnia-130-metrowy-most-przez-rabe-na-swoim-miejscu-1944

Bochnia: 130 metrowy most przez Rabę na swoim miejscu

22.05.2013

jedno z ważniejszych zadań na odcinku Podłęże - Bochnia wchodzących w skład inwestycji obejmującej modernizację trasy kolejowej Kraków – Rzeszów. Montaż konstrukcji stalowej przęseł mostu został przeprowadzony [...] gdzie po wybudowaniu wiaduktu kolejowego znikną tworzące się korki. Szybciej z Krakowa do Rzeszowa Modernizacja linii kolejowej E30, łączącej Kraków z Rzeszowem przez Bochnię, Tarnów i Dębicę jest jedną z [...] prowadzonych prac zostanie przebudowane i wybudowane łącznie 138 wiaduktów, mostów i estakad. Projekt modernizacji zakłada również przebudowę układów torowych na 16 stacjach. Prowadzone prace pozwolą na podwyższenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najpierw-sufit-rusza-kolejny-etap-budowy-dworca-fabrycznego-1943

Najpierw sufit! Rusza kolejny etap budowy dworca Fabrycznego

21.05.2013

spółkę Trakcja Polska SA, związanych z modernizacją stacji Łódź Widzew to ponad 200 milionów złotych. Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II [...] z pracami na „Fabrycznym” rozpędzają się prace przy modernizacji stacji Łódź Widzew, poprzedzone rozległymi pracami przygotowawczymi i modernizacją trasy Łódź Kaliska – Łódź Chojny – Łódź Widzew. Dokonano [...] nowych torów i montaż 50 nowych rozjazdów, usprawniających ruch na przyszłej stacji. Jednoczesna modernizacja dwóch kluczowych obiektów kolejowych wymagała przygotowań logistycznych na szeroką skalę, celem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-oblicze-stacji-katowice-1-1941

Nowe oblicze stacji Katowice

17.05.2013

elementy małej architektury – nowoczesne ławki i nowe zegary z mechanizmem elektronicznym. W ramach modernizacji układu torowego i infrastruktury do obsługi podróżnych w obrębie peronu 4 stacji Katowice, wykonano [...] wyłączony z eksploatacji. Taka organizacja pozwala zminimalizować zakłócenia pracy stacji. Koszt modernizacji stacji Katowice to ponad 70 mln zł. Zakończenie prac planowane jest do końca sierpnia 2013 roku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-mostow-na-linii-wroclaw-walbrzych-1938

Modernizacja mostów na linii Wrocław - Wałbrzych

16.05.2013

Trzy 17-metrowe mosty na szlaku Smolec - Kąty Wrocławskie zostaną rozebrane i w ich miejsce powstaną nowe konstrukcje niezależne dla każdego z torów. Prace obejmują również wzmocnienie podtorza oraz u

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plan-dla-nowego-polaczenia-do-zakopanego-1937

Plan dla nowego połączenia do Zakopanego

15.05.2013

oszacowaniu kosztów budowy nowych torów na trasie Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark/Mszana Dolna i modernizacji linii Chabówka – Nowy Sącz. Studium wykonalności, po wskazaniu modelu finansowego, w którym inwestycja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/240-mln-na-modernizacje-polaczenia-kolejowego-z-balicami-1935

240 mln na modernizację połączenia kolejowego z Balicami

13.05.2013

Do PKP PLK wpłynęło łącznie 6 ofert na realizację zadania. Postępowanie przetargowe zakończyło się wyborem najkorzystniejszej oferty, w wysokości 240 625 934,10 zł brutto, złożonej przez firmę Astaldi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-ursus-niedzwiadek-prace-na-torach-podmiejskich-1934

Warszawa Ursus Niedźwiadek – prace na torach podmiejskich

09.05.2013

przystanku pasażerowie skorzystają w 2015 roku – przystanek Warszawa Mokry Ług powstanie w ramach modernizacji trasy Warszawa Rembertów – Tłuszcz – Sadowne. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-katowice-na-ostatniej-prostej-1925

Modernizacja stacji Katowice na ostatniej prostej

25.04.2013

2013. Wówczas do użytku oddane zostaną także schody ruchome na perony 2, 3 i 4. Ostatnim etapem modernizacji stacji Katowice będzie budowa zadaszenia na peronie nr 1 i połączenie go z zadaszeniem peronu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-nadodrzanki-2-1924

Kontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”

25.04.2013

2013 – 2016 przewidywana jest modernizacja na dalszych, wybranych odcinków „Nadodrzanki”. Zostanie przeprowadzona kompleksowa wymiana nawierzchni kolejowej oraz modernizacja obiektów inżynieryjnych, przejazdów [...] wymuszał ograniczenie prędkości pociągów na niektórych odcinkach tej linii nawet do 30 km/h. Po modernizacji pociągi pasażerskie będą kursować z prędkością 100 - 120 km/h. Kosztem 36 998 000,00 PLN PKP Polskie [...] korytarza transportowego CE 59 łączącego Skandynawię z południem Europy. Trwająca od kilku lat modernizacja to jeden z ważniejszych projektów realizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Dotychczas

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-bezpieczenstwa-na-e-59-1919

Poprawa bezpieczeństwa na E 59

24.04.2013

Infrastruktura i Środowisko, projekt: "Modernizacja linii kolejowej E 59 odcinek Wrocław-Poznań, Etap II Wrocław-granica województwa dolnośląskiego" oraz "Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław [...] się również obsługa podróżnych, bezpieczeństwo i stan środowiska w otoczeniu linii kolejowej. Modernizacja obejmuje m.in. podtorze, nawierzchnie, sieć trakcyjną, urządzenia sterowania ruchem kolejowym [...] Przykładem jest przejazd pod torami w Osoli na terenie gminy Oborniki Śląskie (fot). Efektem modernizacji będzie dostosowanie linii do prędkości 160km/h w ruchu pasażerskim oraz do 120km/h w towarowym

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...225226227228229230231232233234...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2291 do 2300 z 3090.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook