Wyniki wyszukiwania
skorzystają ze zmodernizowanej platformy od niedzieli, 10 marca , wraz z wejściem w życie korekty rozkładu jazdy. Przebudowana kładka będzie przeszklona i całkowicie zadaszona. Ochroni ona podróżnych przed
PRZECZYTAJkorzystanie umożliwia m.in. nowe oświetlenie. Montowane jest czytelne oznakowanie oraz informacja o rozkładzie w gablotach informacyjnych. Dojścia zaplanowano tak, by były dostępne dla osób o ograniczonej
PRZECZYTAJschody, układane są płyty peronowe. Z tego obiektu podróżni skorzystają od grudnia br. – od nowego rozkładu jazdy. Trzy nowe mosty – gwarancja sprawnych podróży PLK zakończyły montaż trzech kolejowych mostów
PRZECZYTAJkierowców wytyczone będą objazdy. Przewoźnicy wprowadzą komunikację zastępczą, którą uwzględni korekta rozkładu jazdy. Bezpieczny i sprawny przejazd przez tory zapewnią też nowe urządzenia na przejeździe w Żaganiu
PRZECZYTAJWygodniej pociągiem z Włoszczowy
10.10.2018
zostanie pochylnia prowadząca na peron. Zamontowane zostanie również czytelne oznakowanie i gabloty z rozkładem jazdy. Kolejnym etapem prac będzie przygotowanie miejsc postojowych dla samochodów w pobliżu stacji
PRZECZYTAJKolej w Krakowie dobrze się układa
20.03.2019
Precyzyjnej logistyki wymaga także wywóz ziemi. Na czas modernizacji opracowywany jest specjalny rozkład jazdy, który uwzględnia maksymalne wykorzystanie jednego toru dla pociągów dalekobieżnych, regionalnych
PRZECZYTAJorganizacji ruchu pociągów i uruchomienia zastępczej komunikacji autobusowej. Zmiany już uwzględniono w rozkładzie jazdy pociągów. Są planowane tak, by zapewnić podróżnym jak najlepszą komunikację. Od 17 września
PRZECZYTAJW niedzielę, 10 czerwca, na polskiej sieci kolejowej wejdzie w życie korekta rozkładu jazdy pociągów. Zmiany dotyczą także połączeń w Krakowie i Małopolsce, związanych z największym programem modernizacji
PRZECZYTAJmobilności. Na stacjach i przystankach zamontowane będą nowe wiaty, ławki, gabloty z informacją o rozkładzie jazdy oraz funkcjonalne oświetlenie. Bezpieczne przemieszczanie się po peronach zapewni antypoślizgowa
PRZECZYTAJdostosowane do obsługi pociągów dalekobieżnych. Będą wyposażone w ławki i system oznakowania oraz rozkłady jazdy. Zostanie zachowany historyczny charakter wiaty, a nawierzchnia peronów będzie wykonana z
PRZECZYTAJ