Wyniki wyszukiwania
warto zapytać dziecko: „Co zrobił bohater, by uniknąć niebezpieczeństwa?” „Co byś zrobił na jego miejscu?”, „Jakie błędy popełnił?” „Jakie zasady zapamiętałeś/-aś?” Takie pytania pomagają utrwalić wiedzę
PRZECZYTAJprzez torowisko Poruszając się pieszo wystrzegajmy się „dzikich przejść” i przechodźmy w wyznaczonym miejscu. Zachowajmy także wzmożoną czujność – jednocześnie wypatrujmy i nasłuchujmy nadjeżdżającego pociągu
PRZECZYTAJoraz na szlakach Gdańsk Główny – Gdańska Zaspa Towarowa i Gdańsk Zaspa Towarowa – Gdańsk Wiślany, w miejscu 30 km starych torów oraz 76 starych rozjazdów przygotowano teren pod nowy układ torowy. Do wzmocnienia
PRZECZYTAJpociągi. Pod nowym obiektem będzie ulica, chodnik i ścieżka rowerowa. Przy ul. Konopnickiej – w miejscu przejazdu w poziomie szyn - powstaje podziemne przejście pieszo-rowerowe. Od 11 maja na okres letni
PRZECZYTAJkolejowy zapewni bezpieczeństwo kierowcom i mieszkańcom Dąbrowy Górniczej obok przystanku Gołonóg, w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego. Pod wiaduktem będzie droga, ścieżka rowerowa i chodnik. Nowe rozwiązanie
PRZECZYTAJw obszarze mieleckiej stacji. Obecnie, w ramach zadania na odcinku Mielec – Dębica, PLK budują w miejscu kładki przejście pod torami. Roboty, ujęte w przetargach, na rewitalizację odcinka Padew – Mielec
PRZECZYTAJZnów pociągiem z Garwolina do Dęblina
02.05.2019
prac na odcinku Otwock - Pilawa wprowadzona będzie zastępcza komunikacja autobusowa. Informacje o miejscu przesiadek zapewni przewoźnik. Z Pilawy do Dęblina pojedziemy pociągiem po nowym torze. Na sąsiednim
PRZECZYTAJKrakowskie eliminacje również za nami!
24.05.2011
Zofia Olsińska („Lokomotywa”), II miejsce przypadło Julii Bagińskiej („Wesoły pociąg”), zaś na III miejscu znalazła się Aleksandra Karkocha („Dwa serca jak pociągi”); • w kategorii solista 13-16 lat: ex aequo
PRZECZYTAJpowiązanych magazynów energii jest kluczowe dla dalszego rozwoju w tym obszarze. Zarządzanie energią na miejscu, szczególnie wzdłuż torów kolejowych, pozwala na zmniejszenie strat przesyłowych i mniejszą zależność
PRZECZYTAJwywozu ziemi. Po usunięciu nasypu ruszy budowa wiaduktów i estakad pod pozostałe trzy tory w tym miejscu. - Dodatkowe tory na krakowskiej linii średnicowej dadzą wiele nowych możliwości. Skorzystają przewoźnicy
PRZECZYTAJ