Wyniki wyszukiwania
poruszania się. Nowe wiaty, ławki i spoczniki poprawiły komfort oczekiwania na pociąg. Tablice informacyjne i nagłośnienie ułatwią orientację na stacji, a jasne oświetlenie zwiększyło poziom bezpieczeństwa
PRZECZYTAJprzejście podziemne. Zmodernizowaliśmy cztery perony, które wyposażyliśmy w nowe ławki, galoty informacyjne, wyświetlacze i nagłośnienie. Zabytkowa stalowa wiata została zrewitalizowana i zyskała odnowione
PRZECZYTAJzyskały nową, nawierzchnię. Zamontowano oświetlenie. Komfort obsługi zapewnią nowe ławki i tablice informacyjne. Bezpieczne przejście między peronami zapewniają zamontowane w ramach prac urządzenia zabezpieczające
PRZECZYTAJmobilności. Na peronach z nowym oświetleniem zostaną zamontowane m.in. wiaty, ławki, gabloty informacyjne. Perony będą wyposażone w system oznakowania dotykowego i oznakowanie stałe. Przy dojściach będą
PRZECZYTAJnowe oświetlenie. Montowane jest czytelne oznakowanie oraz informacja o rozkładzie w gablotach informacyjnych. Dojścia zaplanowano tak, by były dostępne dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się
PRZECZYTAJbędzie nowa nawierzchnia, zostaną odnowione wiaty, zamontowane czytelne oznakowanie i tablice informacyjne. Wyższy poziom bezpieczeństwa pasażerów zagwarantuje lepsze oświetlenie oraz instalacja monitoringu
PRZECZYTAJnowa nawierzchnia. Będzie nowe oświetlenie, wiaty i ławki oraz czytelne oznakowanie i gabloty informacyjne. Ścieżki naprowadzające oraz wygodne dojścia ułatwią dostęp do kolei osobom o ograniczonych m
PRZECZYTAJmonitoringu pasażerowie informowani są za pomocą rozmieszczonych na dworcach i peronach piktogramów informacyjnych. Specjalne naklejki informujące podróżnych o monitoringu wizyjnym znajdują się również w pociągach
PRZECZYTAJdo/z pociągów. Zamontowane zostały ławki. Ustawiono słupy oświetleniowe, oznakowanie i gabloty informacyjne. Obecnie montowane są wiaty. Do wykonania pozostało ogrodzenie oraz drogi dojścia do przystanku
PRZECZYTAJPołudniową i drogą krajową nr 55. Na jednokrawędziowym peronie zamontowano wiatę, ławki, gabloty informacyjne i oznakowanie. Jest zapewnione wygodne dojście na peron, dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych
PRZECZYTAJ