Wyniki wyszukiwania
Poznaniem a Wrocławiem pojadą z prędkością do 160 km/h. Czas przejazdu najszybszych składów między stolicami Wielkopolski i Dolnego Śląska wyniesie ok. 1:30 h. Prace prowadzone są w ramach projektu „Prace na [...] poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym – możliwa jest szybka jazda pociągów z prędkością do 160 km/h. Nowy wiadukt o szerokości 12 m i wysokości 4,7 m usprawnił komunikację drogową. Po obu stronach jezdni [...] odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” o wartości 1,5 mld zł, z czego ok. 1 mld zł stanowi dofinansowanie z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę”
PRZECZYTAJskróci się prawie o połowę do ok. 40 minut. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością 120 km/h, a towarowe – 80 km/h. Będzie wyższy standard podróżowania dzięki przebudowie 10 stacji i przystanków: Chrzanów [...] Trzebinia – Zebrzydowice”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ 5.1-12). Dofinansowanie unijne wynosi 686 518 646,97 PLN (netto). Projekt jest współfinansowany przez
PRZECZYTAJmiędzy Poznaniem a Wrocławiem z prędkością 160 km/h. Czas przejazdu najszybszych składów między stolicami Wielkopolski i Dolnego Śląska wyniesie ok. 1:30 h. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują projekt [...] bezpieczniejszą komunikację w mieście oraz lepszy dojazd m.in. na drogę ekspresową Poznań – Wrocław S5. – Modernizacja linii między Wielkopolską a Dolnym Śląskiem już zapewnia dobre podróże aglomeracyjne [...] nowe perony będą dostępne w Lesznie. W ramach kolejowej inwestycji między Czempiniem a Dolnym Śląskiem 5 stacji i 6 przystanków, dzięki windom i pochylniom, stanie się bardziej dostępne dla wszystkich podróżnych
PRZECZYTAJOdnowione będą konstrukcje stalowe. Nowy bezstykowy tor pozwoli zwiększyć prędkość pociągów do 100 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczą na zadanie „Rewitalizacja mostu kolejowego w km 35,764 na [...] sierpniu i są planowane do 2023 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczą na inwestycję ok. 46,5 mln zł ze środków budżetowych. Modernizacja nie wpłynie na kursowanie pociągów. Dostępny będzie tor [...] perony. Modernizacja torów na ponad 40 km odcinku umożliwi zwiększenie prędkości pociągów do 120 km/h i poprawi przepustowość trasy. Zakres prac na jednotorowej linii wymaga do listopada komunikacji zastępczej
PRZECZYTAJpociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h. Skróci się czas przejazdu pociągów ze Skarżyska-Kamiennej do Kozłowa (do ok. 1h 15 min) oraz w relacjach dalekobieżnych. Szczegółowy [...] – Kozłów – prace przygotowawcze” to konkret. Z ponad 27 mln zł kosztu projektów UE wydaje ponad 17,5 mln zł. To 65% całej sumy. Wkład budżetu państwa wyniósł 3 mln zł. Dziękujemy za to. Pamiętajmy o roli
PRZECZYTAJna linii Poznań – Wrocław zwiększy się do 160 km/h. Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń najszybsze pociągi pojadą z Wielkopolski na Dolny Śląsk w ok. 1:30 h. Poprawi się przepustowość trasy, która umożliwi [...] Towarową po drugiej stronie torów. Łącznie, w ramach inwestycji Czempiń – granica woj. dolnośląskiego, na 5 stacjach i 6 przystankach perony stają się dostępne dla wszystkich podróżnych. - Cieszę się, że stacja [...] na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” za ok. 1,5 mld zł przy współfinansowaniu z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę”(CEF). Wartość dofinansowania
PRZECZYTAJodcinku Czyżew-Białystok obejmą kompleksową modernizację ponad 71 km linii. Zmodernizowanych zostanie 5 stacji: Czyżew, Szepietowo, Łapy, Racibory i Białystok oraz wybudowana zostanie nowa stacja Baciuty [...] wysokości ponad 1,2 mld zł, by dostosować ją do standardów UE, w tym osiągnięcia prędkości do 200 km/h. Wraz z podpisaniem tej umowy osiągnięto bardzo ważny kamień milowy projektu. Umowa ta pozwoli na r
PRZECZYTAJtwa w ruchu kolejowo-drogowym. Po realizacji całego zakresu projektu pociągi przyspieszą do 100 km/h oferując krótszy czas przejazdu na trasie Braniewo – Olsztyn. Poprawią się także warunki dla przewozu [...] ometrowe o długości ponad 1 100 km. Wartość prac odtworzeniowych i rewitalizacyjnych wyniosła od 0,5 mln do 3 mln zł/km. W ramach prac zostały: zrewitalizowane lub odnowione obiekty inżynieryjne, przejazdy
PRZECZYTAJSzczytno – Ełk nieco ponad. 2 godz., a czas jeszcze się skróci do 1,5 godz. Podróż na trasie Olsztyn – Szczytno – Ełk potrwa nieco ponad 2h. Więcej informacji o projekcie na stronie inwestycyjnej plk-pols
PRZECZYTAJprzepustowość szerokotorowej trasy - po torach będzie mogło kursować więcej pociągów z prędkością do 60 km/h. Stacje w Siemianówce, Mikłaszewie i Zabłotczyźnie będą mogły przyjmować i obsługiwać cięższe i dłuższe [...] torów. Nowe szyny, łączone w technologii bezstykowej, zapewniają mniejszy poziom hałasu. Wyremontowano 5 z 13 obiektów inżynieryjnych – mostów i przepustów. W ramach prac remontowany jest 76 metrowy most na
PRZECZYTAJ