Wyniki wyszukiwania
km. Prace rozpoczęły się w lipcu i planowane są do grudnia 2014 r. Koszt inwestycji to ponad 251,8 mln zł brutto. Szeroki zakres prac inwestycyjnych i remontowych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w całym
PRZECZYTAJmogły rozwijać prędkość do 120 kilometrów na godzinę. Zakończenie wszystkich prac o wartości ponad 183 mln zł zaplanowane zostało na sierpień 2014 roku. Informacje dla mediów Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJDruga młodość „Augusta” i „Włodzimierza”
21.08.2013
Przebudowane będą również dwa wiadukty oraz przejazd kolejowo-drogowy. Zakończenie prac wartych ponad 60 mln zł przewidziano w grudniu. Informacje dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJwykonuje czeska firma FIRESTA – Fiśer ,rekonstrukcje, stavby a.s. Wartość umowy wynosi prawie 28 mln zł. Źródło finansowania stanowią środki budżetowe. Prace rozpoczęły się we wrześniu 2012 r. zakończenie
PRZECZYTAJbudowlanych. Przewidywany koszt opracowania dokumentacji, oraz pozyskania gruntów wynosi prawie 152 mln złotych. Zadanie zostało podzielone na 3 części. Dokumentację dla poszczególnych odcinków wykonają:
PRZECZYTAJEBI wynosi 342 mln euro, co daje 1 422 379 000 zł. Wartość projektu to: 400 mln euro za pociągi + 235 mln euro za serwisowanie przez 17 lat + 30 mln euro za centrum serwisowe = 665 mln euro.” Skala ro
PRZECZYTAJprzęsłami, roboty torowe na przęsłach. Prace potrwają około 12 miesięcy i będą kosztowały ponad 2,5 mln zł. Na rewitalizowanej trasie Toruń – Bydgoszcz w pierwszym etapie prac wyremontowany został 18-kilometrowy
PRZECZYTAJtechnicznego linii kolejowej nr 132 na odcinku Błotnica Strzelecka - Opole Groszowice’’ to ponad 251, 8 mln zł brutto. Projekt znajduje się na Liście Projektów Indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura
PRZECZYTAJpodwyższenie prędkości maksymalnej pociągów podmiejskich do 60 km/h. W ramach umowy o wartości ponad 9,3 mln zł na części dalekobieżnej mostu średnicowego, w pierwszej połowie 2014 roku, zostaną przeprowadzone
PRZECZYTAJKolejowe przyśpieszenie w Wielkopolsce
26.07.2013
świetlną. Sieć trakcyjna została naprawiona i poddana regulacji. Przedsięwzięcie kosztowało ok. 12 mln zł. Prace były kontynuacją działań prowadzonych w ramach przygotowań do Euro 2012. Naprawiono wówczas [...] jazdę pociągów z prędkością do 120 km/h. Prace finansowane były z dotacji budżetowej kwotą ok. 34 mln zł. 26 lipca 2013 r. na trasie Poznań Główny – Gniezno – Poznań Główny odbędzie się przejazd testowy
PRZECZYTAJ