• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4353, czas wyszukiwania 29 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stanowisko-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-w-sprawie-decyzji-utk-1998

Stanowisko PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w sprawie decyzji UTK

23.08.2013

dni. Dzięki temu pasażerowie mogą wcześniej poznać nowy rozkład jazdy. Rozwiązano również problem pociągów prowadzących wagony w różnych relacjach oraz wprowadzono wiele zmian poprawiających czytelność rozkładów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prowadzmy-debate-o-kdp-w-polsce-mowi-marek-pawlik-wiceprezes-zarzadu-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-1420

Prowadźmy debatę o KDP w Polsce, mówi Marek Pawlik wiceprezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

02.09.2011

kraju. Dzisiaj, zgodnie z prawem wspólnotowym wszystkie szczegóły techniczne są zdefiniowane dla pociągów i dla infrastruktury kolejowej do prędkości 350 km/h. W związku z tym nie można budować linii na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-polityczna-nt-rozwoju-systemu-kolei-duzych-predkosci-1482

Debata polityczna nt. rozwoju systemu kolei dużych prędkości

20.10.2011

Y oraz podkreślił, że budowa KDP nie będzie oznaczała, że linia ta będzie dedykowana jedynie dla pociągów dużych prędkości, ale będzie służyła także połączeniom regionalnym. Zgodnie z założeniami rozporządzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-o-wielkim-programie-inwestycyjnym-debata-na-targach-trako-2890

Grupa PKP o wielkim programie inwestycyjnym – debata na Targach TRAKO

23.09.2015

nowoczesnymi pociągami w komfortowych warunkach. To efekt programu inwestycyjnego PKP Intercity, dla którego wsparcie również stanowią środki unijne. Już teraz podróżni mogą korzystać z pociągów Pendolino

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-debacie-o-kdp-1414

PLK w debacie o KDP

31.08.2011

jest również przepustowość linii, na których często zbyt optymistycznie przewiduje się kursowanie pociągów aglomeracyjnych i szybkich, a funkcjonalna kolej powinna mieć wydzielone linie dla ruchu pasażerskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dbaja-o-zdrowie-pracownikow-i-wspolpracownikow-4610

PLK dbają o zdrowie pracowników i współpracowników

02.04.2020

sytuacji epidemii koronawirusa, pozwalają na bezpieczną pracę tysięcy osób oraz prowadzenie ruchu pociągów i realizację inwestycji. Codziennie odnotowywane odpowiedzialne zachowanie i zrozumienie sytuacji [...] oddzielnymi środkami transportu. Odbiory prowadzone są indywidualnie dla każdej branży. W terenie, pociągach, na granicach Funkcjonariusze Straży Ochrony Kolei zostali wyposażeni w odpowiedni sprzęt ochrony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejarze-dbaja-o-historie-na-przystanku-warszawa-wlochy-9985

Kolejarze dbają o historię na przystanku Warszawa Włochy

07.08.2024

tej nietypowej tablicy można odczytać nazwy kilkunastu miejscowości, do których odjeżdżały niegdyś pociągi z przystanku Warszawa Włochy wraz z porą ich kursowania. Widnieją na niej takie nazwy jak Pruszków [...] Znalezisko pochodzi prawdopodobnie z przełomu lat 40. i 50. Pomocą w datowaniu tablicy z rozkładem jazdy pociągów okazała się nieistniejąca już dzisiaj nazwa Zielkowice. Stacja ta od 1951 roku nosi nazwę Łowicz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dbaja-o-transport-wegla-do-elektrocieplowni-w-elblagu-7602

PLK dbają o transport węgla do elektrociepłowni w Elblągu

18.10.2022

uszkodzone elementy stalowej konstrukcji oraz przyczółków i filarów. Poprawi się płynność jazdy pociągów towarowych. Zabezpieczenie konstrukcji przed korozją pozytywnie wpłynie na wygląd obiektu.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-fabryczna-polowa-dachu-gotowa-2782

Łódź Fabryczna – połowa dachu gotowa

27.04.2015

określić datę startu pierwszych regularnych połączeń. Z nowej stacji pociągi dojadą m.in. do Warszawy. Czas przejazdu najszybszych pociągów do stolicy nie przekroczy 70 minut. Łódź Fabryczna – centrum kom [...] przesiadkowego, gdzie zatrzymywać będą się pociągi, autobusy, w tym dalekobieżne i tramwaje. Przesiadki będą wygodne, bo droga z przystanku komunikacji miejskiej do pociągu nie będzie dłuższa niż kilkadziesiąt [...] będą miały długość 400 metrów, a czwarty - 300 metrów. Wszystkie pozwolą na wygodne wsiadanie do pociągu - ich wysokość wyniesie 76 cm. Na trzech peronach powstała konstrukcja schodów ruchomych. Na peronach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-polaczenie-torow-dalekobieznych-i-podmiejskich-na-linii-srednicowej-8208

Warszawa Zachodnia – połączenie torów dalekobieżnych i podmiejskich na linii średnicowej

19.04.2023

strefy bezpieczeństwa. Dlatego ruch pociągów jest zachowany na jednym z dwóch torów linii podmiejskiej. Budowa nowego łącznika w przyszłości usprawni planowanie i ruch pociągów podczas dalszych etapów robót [...] organizacji przewozów po zakończeniu inwestycji na linii średnicowej. Zmiany w organizacji ruchu pociągów, w uzgodnieniu z przewoźnikami, wprowadzono od 11 kwietnia. Zakończenie tego etapu robót zaplanowano [...] przebudowę dwóch torów podmiejskich od strony wschodniej stacji wraz z rozjazdami. Od września pociągi wrócą na dwa nowe tory podmiejskie. Roboty realizowane między 25 czerwca a 2 września wymagają zmian

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...214215216217218219220221222223...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2181 do 2190 z 4353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook