Wyniki wyszukiwania
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały dziś (26 czerwca) umowę o wartości ponad 175 mln zł netto na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na odcinku Kraków Płaszów – Podbory Skawińskie. To kolejna
PRZECZYTAJ- Jest to projekt o prawdziwie europejskim wymiarze i z silnym naciskiem na działania na rzecz klimatu. Jesteśmy zadowoleni z zawarcia umowy z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., ponieważ dzięki tej inwe
PRZECZYTAJszybkiej punktualnej jazdy pociągów. Szybciej na trasie Warszawa – Częstochowa - Katowice Za blisko 615 mln zł PLK podwyższyły komfort obsługi pasażerów i poziom bezpieczeństwa na linii z Koluszek do Częstochowy
PRZECZYTAJogłoszą również kilkaset przetargów na prace remontowe i utrzymaniowe o szacowanej wartości ponad 650 mln zł. Roboty obejmą całą sieć kolejową w kraju. Efektem realizacji zadań będzie m.in. zapewnienie zgodnych
PRZECZYTAJWałdowie Szlacheckim, Małym Rudniku, Wichulcu. Łączna wartość prac na 14 przejazdach w regionie to 16,7 mln zł netto. Efektem inwestycji będzie płynny i sprawny przejazd przez torowisko i wyższy poziom bezp [...] bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” o wartości 250 mln zł. Projekt współfinansowany jest z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. W województwie
PRZECZYTAJzmieniają się skrzyżowania torów z drogami w ramach tzw. „programu przejazdowego”. W całej Polsce za 250 mln zł zmodernizowane zostaną 182 przejazdy. Program jest realizowany przy współudziale środków z POIiŚ
PRZECZYTAJ162 mln zł na poprawę trasy Mielec – Dębica
28.09.2017
„Rewitalizacja linii kolejowej nr 25 na odcinku Padew – Mielec – Dębica” o szacowanej wartości 162 mln zł będzie finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. Szansa na r
PRZECZYTAJBroś, Biuro Projektowo-Konsultingowe Mosty S.C. Sławomir Biegański, Jerzy Broś. Wartość umowy to 32,3 mln zł netto. Dokumentacja projektowa ma być gotowa w ciągu trzech lat. Początek prac budowlanych planowany
PRZECZYTAJstanu technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” to 534,6 mln złotych netto, z czego 378,4 mln złotych netto pochodzić będzie z dofinansowania Unii Europejskiej. Projekt współf
PRZECZYTAJstanu technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” to ponad 535 mln złotych netto. 416,2 mln złotych netto pochodzi z dofinansowania Unii Europejskiej. Inwestycja w liczbach: wymiana:
PRZECZYTAJ