Wyniki wyszukiwania
ścian szczelinowych dla przyszłej komory TBM. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły około 90 mln zł na waloryzacje i wypłatę uzasadnionych kosztów ogólnych związanych z inwestycją dla zapewnienia
PRZECZYTAJa. Wartość przedsięwzięcia szacowana jest na około 42 mln zł netto. Finansowe zaangażowanie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wynosi ok. 19,5 mln netto i będzie w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa
PRZECZYTAJprojektu „Przebudowa linii kolejowej nr 266 na odcinku Świdnica Kraszowice – Jedlina-Zdrój” za ok. 130 mln zł (netto). Projekt był współfinansowany ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego [...] wymagały prac związanych m.in z przyległymi przejazdami, siecią trakcyjna i torem wynosi prawie 16 mln zł. Poza budową nowych przystanków PKP Polskie Linie Kolejowe S.A w 2023 r. przebudowały perony na
PRZECZYTAJkolejowej” we współpracy z Urzędem Gminy Dąbrowa Górnicza. Wartość zadania to 9,7 mln zł netto, w tym udział PLK SA to ok. 4,9 mln zł ze środków budżetowych. Większe bezpieczeństwo w Dąbrowie Górniczej, w Gołonogu
PRZECZYTAJprzepustowości linii kolejowych – etap I” z Krajowego Programu Odbudowy i Zwiększenia Odporności ok. 18,5 mln zł (netto). Inwestycję zrealizuje Zakład Robót Komunikacyjnych DOM Sp. z o.o. Rozpoczęcie robót budowlanych
PRZECZYTAJSzczegółowy harmonogram prac zostanie przygotowany przez wykonawcę. Roboty w Hajnówce o wartości 32 mln zł netto będą realizowane w ramach projektu „Likwidacja wąskich gardeł i zwiększenie przepustowości
PRZECZYTAJWojewódzkich w Katowicach i firmą Nowak Mosty Sp. z o.o. Wartość inwestycji to ponad 19 mln zł netto, w tym udział PLK to 4,8 mln zł netto. Projekt jest dofinansowany z unijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura
PRZECZYTAJKobylnicy za ok. 40 mln zł (netto) przy współpracy ze Starostwem Powiatowym w Poznaniu i gminą Swarzędz. Na budowę wiaduktu kolejowego zarządca infrastruktury przeznaczył blisko 21 mln zł (netto) przy udziale [...] bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap III”. W ramach projektu wartego ok. 268 mln zł (netto) z udziałem środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
PRZECZYTAJparkingów przy istniejących i nowo budowanych przystankach. Kwota przeznaczona na ich budowę to 74,31 mln zł. Obecnie zakończono budowy w dziewięciu lokalizacjach, w dwudziestu trzech miejscach postępują prace
PRZECZYTAJPLK SA rozbudowały peron numer 1 na stacji w Kielcach. Nowa konstrukcja została podwyższona i znacznie powiększona. Miejsce w którym zatrzymują się pociągi wydłużono do 460 metrów długości (wcześniej
PRZECZYTAJ