• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2369, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dolny-slask-na-21-przejazdach-bezpieczniej-dla-podroznych-i-kierowcow-5086

Dolny Śląsk – na 21 przejazdach bezpieczniej dla podróżnych i kierowców

23.10.2020

Na Dolnym Śląsku projekt obejmował 21 przejazdów za 26,2 mln zł netto. To m.in. 8 skrzyżowań drogi z linią kolejową Katowice – Legnica. Zmontowano dodatkowe zabezpieczenia w Bolesławicach i teraz o przejeździe [...] poziom bezpieczeństwa na 182 przejazdach w całej Polsce dzięki realizacji projektu ” o wartości ok. 250 mln zł netto - „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap I – część p [...] przejazdowa. Dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wynosi prawie 194 mln zł netto. W ramach projektu wykonano już prace na 126 skrzyżowaniach. Kolejne przejazdy są w przebudowie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-wolbrom-dostepniejsza-dla-podroznych-4608

Stacja Wolbrom dostępniejsza dla podróżnych

01.04.2020

o, są warte 158 mln zł. Na trasie od strony woj. śląskiego roboty na odcinku Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa Górnicza Wschodnia oraz w stacji Sławków realizowane są za 75 mln zł. Do 2023 r., planowana [...] Tunel Charsznica i Charsznica –Wolbrom. Zadania prowadzone są w ramach projektu wartego prawie 300 mln zł „Prace na liniach kolejowych nr 62, 660 na odcinku Tunel – Bukowno – Sosnowiec Płd.”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-przez-tory-na-podkarpaciu-1-4298

Bezpieczniej przez tory na Podkarpaciu

16.07.2019

Etap I – część przejazdowa” o wartości ok. 250 mln zł netto. Dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wynosi prawie 194 mln zł netto. W ramach projektu wykonano już prace na [...] h. Kolejne są w przebudowie. Wartość prac na 13 przejazdach w województwie podkarpackim to ok. 14 mln zł netto. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwieszają zabezpieczenia przejazdów kolejowo-drogowych także

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniejsze-przejazdy-na-lubelszczyznie-4250

Bezpieczniejsze przejazdy na Lubelszczyźnie

05.06.2019

ok. 250 mln zł netto. Dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wynosi prawie 194 mln zł netto. Wartość modernizacji 16 przejazdów w województwie lubelskim to 22,8 mln zł netto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-przez-tory-na-podkarpaciu-3994

Bezpieczniej przez tory na Podkarpaciu

13.11.2018

etap I – część przejazdowa”. Całkowita wartość projektu to ponad 256,7 mln zł netto, z czego dofinansowanie UE wynosi prawie 194 mln zł netto. #ŻółtaNaklejkaPLK W tym roku PLK oznakowały blisko 14 tysięcy [...] Besku (trasa Stróże-Krościenko). Wartość prac na 13 przejazdach w województwie podkarpackim to ok. 14 mln zł netto. Wykonawcą robót jest konsorcjum firm: KZN Rail Sp. z o.o. i Wadoma Sp. z o.o. oraz KZA P

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniej-po-torach-i-drogach-dzieki-modernizacji-wiaduktow-w-ostrowie-i-radymnie-3969

Sprawniej po torach i drogach dzięki modernizacji wiaduktów w Ostrowie i Radymnie

23.10.2018

trakcyjną. Na inwestycję przeznaczono blisko 20 mln zł. Zakończenie w I kwartale 2019 r. Kolejne prace na podkarpackiej trasie, szacowane są na ponad 16 mln zł netto. Rozpoczną się w drugiej połowie 2019 [...] państwa” . Finansowanie zapewnia budżet państwa. W latach 2016-2018 na prace przeznaczono prawie 76 mln zł netto. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzebinia-oswiecim-lepsze-mozliwosci-dla-pasazerow-i-przewozu-towarow-3327

Trzebinia – Oświęcim - lepsze możliwości dla pasażerów i przewozu towarów

20.03.2017

całego projektu to ok. 555 mln zł. Linia Trzebinia – Oświęcim - przewóz towarów zyskuje lepsze możliwości PLK realizują obecnie modernizację stacji Libiąż, na którą przeznaczają 33 mln zł. Zmodernizowana stacja [...] i wykonanie robót budowlano - montażowych na odcinku Trzebinia – Oświęcim, szacowany na blisko 324 mln zł (netto). Inwestycja ułatwi podróże w regionie oraz transport towarów na kolejowej trasie z Małopolski

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mniej-opoznien-szybsze-prace-na-torach-plk-wzmacnia-zespoly-techniczne-3124

Mniej opóźnień, szybsze prace na torach. PLK wzmacnia zespoły techniczne

20.07.2016

drodze lub torach, sprzęt ratowniczy oraz załogi. Koszt zakupu pojazdów wynosi 4,6 mln złotych. W ubiegłym roku za 9,3 mln złotych PLK kupiły m.in. 17 agregatów prądotwórczych, hydrauliczny sprzęt do wkolejenia [...] z wyposażeniem. Od 2013 r. zarządca infrastruktury przeznaczył na ratownictwo techniczne ponad 15 mln złotych. Sprawne usuwanie skutków zdarzeń, bezpieczny transport pojazdów kolejowych, uszkodzonych w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-juz-gotowy-1269

Pierwszy nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia już gotowy !!!

28.04.2011

Wiadukt, którego budowa trwała od marca 2010 r i kosztowała ok. 14 mln zł (3,6 mln euro) jest obiektem dwuprzęsłowym ze ślimakiem zjazdowym łączącym się z drogą lokalną od strony Żuław. Powstanie wiaduktu [...] w Lisewie, Różynach i Cieplewie oraz inne elementy związane z obsługą pasażerów. Kosztem ponad 27 mln euro zmodernizowano w Tczewie na Wiśle najdłuższy most kolejowy w Polsce o długości 1 030 m. Trwająca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lacznica-w-kalwarii-zebrzydowskiej-ulatwi-podroze-na-trasie-z-krakowa-do-bielska-bialej-8406

Łącznica w Kalwarii Zebrzydowskiej ułatwi podróże na trasie z Krakowa do Bielska Białej

09.06.2023

nieco ponad 150 mln zł zwiększają atrakcyjność trasy z Krakowa do Bielska Białej. Oprócz budowy łącznicy w Kalwarii Zebrzydowskiej, PLK SA zrealizowały również prace o wartości 129 mln zł netto, w ramach [...] siecią kolejową oraz zabudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowym i oświetlenia. Prace za blisko 23 mln zł netto zrealizowano w ramach zadania: „Budowa łącznicy w Kalwarii Zebrzydowskiej w ciągu linii kolejowych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...203204205206207208209210211212...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2071 do 2080 z 2369.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook