Wyniki wyszukiwania
przejazdów kolejowo-drogowych, które zyskały nową nawierzchnię oraz urządzenia przejazdowe. Wartość modernizacji linii między Szczecinkiem a Runowem Pomorskim wynosi blisko 165 milionów złotych. Inwestycja
PRZECZYTAJignorowania bezpieczeństwa przez kierowców. Monitoring na przejazdach kolejowo-drogowych to efekt modernizacji linii kolejowych m.in. Warszawa – Lublin, Poznań – Warszawa, Poznań – Szczecin, Działdowo – Olsztyn
PRZECZYTAJz prędkością 120 km/h m.in. pociągów w relacji Radom – Drzewica oraz Radom – Warszawa, podczas modernizacji linii przez Warkę. W latach 2017-2018 zmodernizowano ponad 50 km jednego toru. Przebudowanych
PRZECZYTAJŁącząc Europę. Informacja w liczbach: Między Warszawą Włochami a Grodziskiem Mazowieckim w ramach modernizacji zainstalowanych zostało łącznie: 17 infokiosków z rozkładem jazdy 142 wyświetlaczy 340 głośników
PRZECZYTAJprzyśpieszą do 80 km/h, zamiast obecnych 40 km/h. Poziom bezpieczeństwa na linii zwiększy wymiana i modernizacja urządzeń systemu sterowania ruchem kolejowym. Nowa nawierzchnia i urządzenia na 14 przejazdach
PRZECZYTAJkolejowej pomiędzy Polską a Litwą. Działania dotyczą m.in. wymiany doświadczeń i informacji przy modernizacji Rail Baltica, współdziałania w kwestii rozwoju połączeń transgranicznych, w tym wdrażania rozwiązań
PRZECZYTAJzmieni się droga pod wiaduktem. Sprawność i bezpieczeństwo przewozów zapewnią nowe urządzenia i modernizacja nastawni, z której kolejarze prowadza ruch pociągów. W obszarze bezpieczeństwa są prace na przejeździe
PRZECZYTAJoświetlenie LED. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują prace w ramach projektu POIiŚ 5.1-3 pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom (LOT A, B, F)” Faza II. W marcu br. PKP
PRZECZYTAJtrakcyjnej. Inwestycja za ok. 2 mln zł netto realizowana jest dzięki Rządowemu programowi budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 – 2025. Program Przystankowy w woj. lubelskim W województwie
PRZECZYTAJjazdy z prędkością 160 km/h będzie mógł przejechać ten odcinek o ok. 10 minut szybciej niż przed modernizacją. Korzystne zmiany są również dla przewoźników towarowych. Sprawnie kursują cięższe pociągi, które
PRZECZYTAJ