• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy połowa. Rezultatów: 643, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-estakady-usprawnia-ruch-kolejowy-w-krakowie-3872

Nowoczesne estakady usprawnią ruch kolejowy w Krakowie

13.08.2018

na nich nawierzchnia kolejowa, tory, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. W połowie 2019 roku zaczną po nich kursować pierwsze pociągi. Wtedy też wykonawca przystąpi do ostatecznej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/intensywne-prace-na-wroclawskiej-estakadzie-kolejowej-615

Intensywne prace na wrocławskiej estakadzie kolejowej

26.08.2009

Powstańców Śląskich wrocławianie obserwują rekonstrukcję kamiennych, kilkumetrowych obelisków. W połowie sierpnia stanęły już dwa elementy od strony południowej. Aktualnie trwa montaż pozostałych. Odtwarzane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ocice-rzeszow-elektryfikacja-kolejnej-linii-5317

Ocice – Rzeszów elektryfikacja kolejnej linii

20.01.2021

podkarpackiej linii to zadanie ,,Prace na linii nr 71 Ocice – Rzeszów”. Zakończenie planowane jest w połowie 2021 r. Od nowego rozkładu jazdy 2021/2022, po uzyskaniu certyfikatów i zezwoleń, podróżni pojadą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/elektryfikacja-trasy-kolejowej-ocice-rzeszow-3999

Elektryfikacja trasy kolejowej Ocice – Rzeszów

16.11.2018

Przepustowość jednotorowej trasy zwiększy budowa mijanki w Majdanie Królewskim. PLK zrealizują zadanie w połowie 2019 r. w ramach podpisanej już we wrześniu umowy. Wybudowany zostanie kilometr toru i zamontowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sa-efekty-inwestycji-plk-2707

Są efekty inwestycji PLK

21.01.2015

W artykule Violetty Krasnowskiej niestety nie ma liczb, które jednoznacznie bronią działań Polskich Linii Kolejowych, a które autorka otrzymała. Bez nich artykuł pokazuje tylko mały wycinek trudnych s

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

Osobowicach to najdłuższy most kolejowy we Wrocławiu. Pierwotna przeprawa została wybudowana w drugiej połowie XIX w., a po wojnie, w latach 1947-61, przeprowadzono jej odbudowę. Mostem biegną dwa tory na niezależnej [...] Koszt inwestycji: ok. 21 mln zł 8. Most w Suchej Beskidzkiej w 6 tygodni Powstał w 6 tygodni i od połowy czerwca zapewnia sprawniejszą, szybszą oraz bezpieczniejszą jazdę pociągów. Nowy most kolejowy w [...] Most w Dębicy - krótsza podróż z Krakowa do Rzeszowa i Przemyśla Przeprawa przez Wisłokę w Dębicy od połowy grudnia usprawnia ruch kolejowy na modernizowanej trasie E30 Kraków – Rzeszów. Nowy czteroprzęsłowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroze-z-nowych-peronow-miedzy-lukowem-a-deblinem-8346

Podróże z nowych peronów między Łukowem a Dęblinem

19.05.2023

Szlacheckim wykonawca rozpoczął demontaż starych peronów. Zakończenie prac na przystanku zaplanowano w połowie 2024 r. Program Przystankowy w woj. lubelskim W województwie lubelskim program przystankowy obejmuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-znow-laczy-mielec-i-debice-6074

Kolej znów łączy Mielec i Dębicę

01.09.2021

wrześniu ubiegłego roku, zmodernizowanym torem z Mielca do Kochanówki pojechały pociągi towarowe. W połowie bieżącego roku, po przebudowie kolejnego odcinka, PLK zapewniły sprawny ruch składów towarowych na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-nowe-przystanki-dzieki-przebudowie-linii-obwodowej-3298

Warszawa. Nowe przystanki dzięki przebudowie linii obwodowej

17.02.2017

Kolejowymi S.A. została podpisana 17 lutego 2017 r. Czas realizacji kontraktu to 26 miesięcy, czyli do połowy 2019 roku. Do marca 2018 r. planowana jest przebudowa na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Gdańska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polskie-linie-kolejowe-oszczedzaja-miliony-dzieki-wymianie-oswietlenia-2300

Polskie Linie Kolejowe oszczędzają miliony dzięki wymianie oświetlenia

14.03.2014

z modernizacją linii liczba nowoczesnych energooszczędnych lamp wzrosła do ok. 90 tys. To prawie połowa wszystkich opraw oświetlenia zewnętrznego spółki. Zysk dla spółki i środowiska Efektem wymiany o

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...15161718192021222324...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 191 do 200 z 643.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook