Wyniki wyszukiwania
Nowe mosty dla nowej kolei w Krakowie
18.05.2023
ostatniego mostu kolejowego przez Wisłę, budowanego w sąsiedztwie przystanku Kraków Zabłocie. Wykonawcy montują chodnik dla pieszych, który jest podwieszony po zewnętrznej stronie konstrukcji obiektu. Na samej
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. w ramach monitorowania oddziaływania linii kolejowych na środowisko montują w pobliżu linii kolejowych specjalne fotopułapki. Obserwacje z kamer i analizy nagrań wskazują, że
PRZECZYTAJkładzione są posadzki i wykańczane ściany. Powstają konstrukcje pod schody ruchome i windy. Wykonawca montuje instalacje energetyczne. Prowadzone są prace związane z systemem kanalizacji oraz odwodnienia. Zmiany
PRZECZYTAJkontynuowanie prac na peronie nr 4 bezpośrednio nad nowym obiektem. Ustawiane będą kolejne ścianki i montowana nawierzchnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Olsztynie usprawni ruch pociągów i
PRZECZYTAJr. Na stacji Ełk wykonawca kończy budowę peronu nr 3. Jest już nowa nawierzchnia i zadaszenie. Montowane będą tablice informacyjne i ławki oraz energooszczędne oświetlenie LED. Obok miejsca prac, aby ułatwić
PRZECZYTAJmożliwością poruszania się. Na ok. 50 km odcinku z Poznania do Wronek, układane są nowe tory, montowana jest sieć trakcyjna i modernizowane obiekty inżynieryjne. Pociągi korzystają z jednego toru. Prace
PRZECZYTAJ– Krynica) i Kleczy Dolnej (linia Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona – Wadowice). Na przejazdach montowane są urządzenia sygnalizacji przejazdowej, a w Muszynie (ul. Polna) także rogatki. Na przejazdach
PRZECZYTAJa zostanie wypiaskowana i zabezpieczona powłoką antykorozyjną. Po pomalowaniu konstrukcji będą montowane nowe elementy ścian i dachu. Na czas prac teren zostanie odpowiednio wygrodzony i oznakowany. Prace
PRZECZYTAJłącznikiem z drugą istniejącą kładką, wybudowaną w 2016 roku. Obecnie, przy pomocy ciężkiego sprzętu, montowane są ważące po kilkaset kilogramów podpory, które będą podtrzymywały nowoczesny łącznik. Postępują
PRZECZYTAJNowa estakada kolejowa w Krakowie
06.03.2019
jna, która ogranicza drgania i oddziaływanie przejeżdżających pociągów na otoczenie. Następnie montowane będą tory. Powstaje równocześnie nowa część XIX – wiecznego wiaduktu kolejowego. W najbliższych
PRZECZYTAJ