• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-szczecin-kolejowym-bajpasem-bez-przesiadek-5345

Poznań – Szczecin kolejowym bajpasem bez przesiadek

29.01.2021

kończy się budowa korpusów nasypów bajpasu – tymczasowego przejazdu. Do wykonania wysokich na ok. 8,5 m budowli ziemnych zużyto ponad 18 tys. ton ziemi. W lutym na placu budowy będą stalowe elementy belki [...] na Pomorze Zachodnie Realizowane prace umożliwią zwiększenie prędkości pociągów na trasie do 160 km/h. Po uzyskaniu wymaganych pozwoleń podróż między Poznaniem a Szczecinem zajmie poniżej 2 godzin. Linia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-mozliwosci-przewozu-towarow-w-woj-slaskim-5324

Lepsze możliwości przewozu towarów w woj. śląskim

22.01.2021

Pociągi towarowe jeżdżą szybciej z prędkością do 90 km/h. Skrócił się czas przewozu towarów. Na odcinku Toszek Północ – Rudziniec Gliwicki odbudowany został drugi tor. Po 10 latach pociągi znów jeżdżą [...] Płynną jazdę składów gwarantuje 30 nowych rozjazdów oraz przebudowa 45 obiektów inżynieryjnych, w tym 5 mostów i 12 wiaduktów. Zmodernizowany został most kolejowy o długości 67 metrów między Sławięcicami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jeszcze-bezpieczniej-na-kolejowej-trasie-z-krakowa-do-katowic-5312

Jeszcze bezpieczniej na kolejowej trasie z Krakowa do Katowic

15.01.2021

zmodernizowano 5 stacji kolejowych i 6 przystanków oraz wybudowano nowy przystanek Kraków Bronowice. Pociągi pasażerskie po przebudowanych torach od grudnia kursują z prędkością 120 km/h, a docelowo zostanie [...] zostanie ona podniesiona do 160 km/h. Inwestycja poprawiła warunki transportu ludzi i towarów. W ramach prac wykonawcy przebudowali lub wykonali od podstaw w sumie 53 obiekty inżynierskie, w tym 20 mostów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-kaliska-pierwszy-nowy-peron-i-wiadukt-wschodni-w-budowie-5292

Łódź Kaliska – pierwszy nowy peron i wiadukt wschodni w budowie

05.01.2021

Kaliska rozpoczęło się układanie ścianek (tzw. elki) nowego wyższego peronu nr 5. Zakończyła się rozbiórka peronów nr 4, 5 i 6. Wykonawca wzmacnia grunt pod budowę nowych obiektów. Usunięto nawierzchnię [...] 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Będą nowe, komputerowe urządzenia sterowania ruchem. Zadanie pn. „Zwiększenie dostępności [...] peronowe. Będzie czytelne oznakowanie oraz nowy system informacji. Dogodne dojście na perony nr 4 i 5 (przy wiadukcie wschodnim) zapewni przejście podziemne. Stacja będzie dobrze przygotowana do obsługi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zmienia-trzebinie-wygodniej-dla-podroznych-bezpieczniej-dla-kierowcow-5228

Kolej zmienia Trzebinię - wygodniej dla podróżnych, bezpieczniej dla kierowców

15.12.2020

pociągiem z prędkością do 120 km/h zabiera mniej niż 60 minut. Czas przejazdu z Trzebini do Krakowa to nawet poniżej 30 min. W 2021 roku, po zwiększeniu prędkość pociągów do 160 km/h, ten czas jeszcze się skróci [...] linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb”. W ramach projektu zmodernizowano 5 stacji kolejowych i 6 przystanków. W Krakowie wybudowano nowy przystanek Kraków Bronowice. W Jaworznie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwock-pilawa-dwa-tory-i-nowy-wiadukt-5223

Otwock – Pilawa: dwa tory i nowy wiadukt

11.12.2020

z prędkością do 160 km/h Projekt „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” ma wartość ponad 3,5 mld zł i jest współfinansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-rozklad-jazdy-krotsze-podroze-nowe-przystanki-5224

Nowy rozkład jazdy. Krótsze podróże, nowe przystanki

11.12.2020

nych m.in. z Krakowa do Wrocławia o ok. 40 min (z obecnie 3h 27 min do 2h 51 min), a także z Katowic do Rzeszowa do 2 h 47 min (z obecnie 3 h 36 min). W woj. warmińsko-mazurskim po pracach na linii Szczytno [...] na linii prędkości 200 km/h. Najszybsze pociągi PKP Intercity pokonają trasę ze stacji Warszawa Centralna do stacji Gdańsk Główny w 2 h 32 min (obecnie czas ten wynosi 2 h i 47 min). Z efektów uzyskanych [...] min, a w stosunku do czasu przed modernizacją będzie krótszy o ponad godzinę (będzie 2 h 31 min, przed modernizacja 3 h 36 min). Na trasie Działdowo – Olsztyn od 13 grudnia czas przejazdu najszybszego pociągu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/elektrycznym-pociagiem-z-lublina-do-stalowej-woli-5227

Elektrycznym pociągiem z Lublina do Stalowej Woli

11.12.2020

godz. 40 min dla pociągów regionalnych. Pociągi pasażerskie kursują z prędkością do 120 km/h, a towarowe 80 km/h. Dzięki zrealizowanym pracom pociągi jeżdżą nie tylko szybciej, ale i ciszej. W ramach inwestycji [...] Aby zapewnić zasilanie, zmodernizowano podstację trakcyjną w Stalowej Woli Rozwadowie oraz zbudowano 5 nowych w Lublinie, Niedrzwicy, Pułankowicach, Polichnie i Zaklikowie. Podstacje trakcyjne stanowią istotny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bajpas-kartuski-dla-dobrych-podrozy-z-kaszub-do-gdanska-5217

Bajpas kartuski dla dobrych podróży z Kaszub do Gdańska

10.12.2020

dokumentacji projektowej oraz prac budowlanych dla tzw. bajpasu kartuskiego. Koszt inwestycji to 91,5 mln zł netto. Po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana [...] 7-kilometrowy odcinek linii 234, na których nastąpi przywrócenie prędkości pociągów pasażerskich do 80 km/h. Przebudowane zostaną perony w Gdańsku Kokoszkach, Leźnie, Starej Pile i Żukowie Zachodnim, które zostaną [...] 13 sierpnia 2019 r., Pomorska Kolej Metropolitalna S.A. przy współpracy z miastem Gdańsk odbuduje 1,5-kilometrowy odcinek linii nr 234 między przystankami Gdańsk Kokoszki i Gdańsk Kiełpinek. Projekt ubiega

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-wiaduktu-kolo-inowroclawia-sprawniejszy-przejazd-pociagow-5162

Przebudowa wiaduktu koło Inowrocławia - sprawniejszy przejazd pociągów

17.11.2020

km/h – pociągi towarowe (przed pracami 80 km/h), a to podnosi efektywność transportu towarów koleją. Z linii mogą również korzystać pociągi pasażerskie z prędkością 160 km/h (przed pracami 100 km/h). Wartość [...] Wartość zadania to blisko 2,5 mln zł netto ze środków własnych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Roboty realizowano od kwietnia do końca października. Dzięki pracom PLK przewozy towarowe bardziej kon

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...15161718192021222324...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 191 do 200 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook