Wyniki wyszukiwania
Nowa kolej w Krakowie
09.06.2023
Polskich Linii Kolejowych SA zmieniła centrum Krakowa. Żeby znaleźć miejsce na dwa nowe tory w miejscu XIX-wiecznego nasypu powstały estakady kolejowe o długości 700 merów. Uzyskana dzięki temu przestrzeń pod
PRZECZYTAJpołączeń kolejowych na trasie Wrocław – Jelenia Góra. Środki budżetowe przeznaczone na przebudowę XIX w. obiektu pozwolą na lepsze wykorzystanie kolei, najbardziej ekologicznego środka transportu. To istotne [...] dostępne z wyprzedzeniem na peronach i na Portalu Pasażera. Tunel trzciński to ok. 300 m obiekt z połowy XIX wieku. Znajduje się pod wzniesieniem na terenie Wzgórz Dziwiszowskich, kilkanaście kilometrów od Jeleniej
PRZECZYTAJłącznicach” przewidywane jest obecnie w IV kw. 2024 r. Tunel trzciński to trzystumetrowy obiekt z połowy XIX wieku. Obiekt, wykorzystywany w ruchu pasażerskim i towarowym m.in. do obsługi kopalni odkrywkowych
PRZECZYTAJkolejowych połączeń na trasie Wrocław – Jelenia Góra dzięki pracom PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w XIX w. tunelu miedzy Trzcińskiem a Wojanowem. Środki budżetowe przeznaczone na tę inwestycję pozwolą na [...] Zakończenie prac przewidziane jest w 2024 r. Tunel między Trzcińskiem a Wojanowem powstał w II poł. XIX w. Liczący 293 m obiekt znajduje się pod wzniesieniem Góry Tunelowej (440 m n.p.m.) na terenie Wzgórz
PRZECZYTAJkolejowej nr 281. Po renowacji semafor zostanie umieszczony na terenie zabytkowej, odrestaurowanej XIX-wiecznej Kaflarni w Zdunach. Jesienią zostanie tam uruchomiony zdunowski Ośrodek Kultury. Sprzęt od
PRZECZYTAJ2003 r. To najstarsza nieprzerwanie działająca kolej wąskotorowa na świecie, uruchomiona w połowie XIX wieku. Pierwotnie służyła głównie do transportu surowców i półproduktów między zakładami przemysłowymi
PRZECZYTAJStacja Krzyż zmieni się dla podróżnych
24.09.2021
przy granicy województwa wielkopolskiego z lubuskim i zachodniopomorskim. Stacja powstała w połowie XIX w. Jest ważnym węzłem przesiadkowym. Tu przebiegają linie Poznań – Szczecin (nr 351), Tczew – Kostrzyn
PRZECZYTAJKraków – nowoczesna kolej z historią
29.09.2021
ić ofertę kolejowych podróży. Obok budowy estakad i mostów kończy się przygotowanie rewitalizacji XIX-wiecznego wiaduktu kolejowego nad ul. Grzegórzecką. Projekt przebudowy jest uzgadniany z Wojewódzkim
PRZECZYTAJzabytkowych przęseł, wyeksponowane w nowym otoczeniu. W niezmienionej formie tory utrzymywać będzie XIX-wieczny wiadukt nad ul. Miodową . Zbudowany z piaskowca obiekt powstał przeszło 165 lat temu. By zmieścić
PRZECZYTAJ– powiedział Piotr Majerczak, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W centrum Krakowa XIX-wieczny nasyp kolejowy zastąpiły dwie estakady, o łącznej długości 700 metrów. Na obiektach są budowane
PRZECZYTAJ