Wyniki wyszukiwania
idei Forum – podsumowała. – Widzimy konieczność kontynuacji Forum Inwestycyjnego, a ze względu na wagę problemów konieczny jest udział w dialogu przedstawiciela Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju –
PRZECZYTAJrozkładu wagi kryteriów oceny ofert, do wdrożenia w najbliższych postępowaniach na nadzór: 1. cena - 40% wagi ; 2. doświadczenie kluczowego personelu - 30% wagi ; 3. metodologia - 20% wagi ; 4. kazus [...] zostały przedstawione przez Zamawiającego, a wśród nich trzy kryteria oceny: Termin realizacji o wadze 15 lub 20% – zmodyfikowane kryterium, dotychczas kryterium funkcjonowało w innym kształcie. Obecna [...] realizację kontraktu jak również podkryterium – czas zamknięć torowych. Doświadczenie personelu Wykonawcy waga 20% – możliwe do wprowadzenia dzięki nowelizacji ustawy pzp. Wymóg dotyczy wyłącznie kluczowego Personelu
PRZECZYTAJdo przejazdu pociągów. Obiekty przeszły próby obciążeniowe, do których wykorzystano lokomotywę o wadze 114 ton. Specjalistyczny sprzęt sprawdził parametry konstrukcji i ich zgodność z wymogami. Po włączeniu
PRZECZYTAJnocnej. Szlifowanie szyn wykonuje szlifierka szynowa Speno . To osiemdziesięciometrowa maszyna o wadze blisko 300 ton, której zadaniem jest poprawienie m.in. geometrii szyn. Maszyna bada ultradźwiękami
PRZECZYTAJm2, to 5 boisk piłki nożnej. Ciężar prętów zbrojeniowych do budowy stacji wyniesie 14 000 ton. To waga ponad 2 300 słoni. Więcej informacji na stronie www.stolicadobrychrelacji.pl .
PRZECZYTAJwysokich na ok. 8,5 m budowli ziemnych zużyto ponad 18 tys. ton ziemi oraz stalowej konstrukcji o wadze 117 ton i rozpiętości ok. 30 metrów. Objazd będzie wykorzystywany przez rok. Po zakończeniu przebudowy
PRZECZYTAJbelki, dźwigary oraz pomosty technologiczne. Powstanie konstrukcja o rozpiętości ok. 30 metrów i wadze ok. 117 ton. Tymczasowa budowla kolejowa, nasyp kolejowy, nawierzchnia torowa, sieć trakcyjna i k
PRZECZYTAJelementy maszyn do komór startowych. Umieszczona została część czołowa urządzenia z głowicą skrawającą o wadze ok. 270 ton (duży TBM). Ten element wcześniej był precyzyjnie – z dokładnością do 0,1 mm łączony na
PRZECZYTAJtarczy TBM. Wkrótce rozpocznie się montaż najważniejszego elementu maszyny tj. głowicy skrawającej o wadze ok. 270 ton. Ten element przez kilka tygodni był precyzyjnie – z dokładnością do 0,1 mm składany i
PRZECZYTAJściągnął na barkę ostatni element dotychczasowego mostu kolejowego. W sumie 12 przęseł o łącznej wadze niemal 1500 ton - tyle stali odzyskano ze starej konstrukcji, łączącej brzegi Wisły w Krakowie. Wszystkie
PRZECZYTAJ