Wyniki wyszukiwania
torach od strony warszawskiej Woli. Wygodne dojście do nowych peronów zapewnią schody, winda i pochylnia od strony ulicy Powązkowskiej i kładka od ulicy Duchnickiej. Kładka dodatkowo połączy dwie dzielnice
PRZECZYTAJnawierzchnię. Podróżnym o ograniczonych możliwościach poruszania się, dojście na peron ułatwia pochylnia. Jest nowa wiata, ławki, oświetlenie i nagłośnienie. Oznakowanie i gabloty z rozkładami jazdy zapewniają
PRZECZYTAJułatwią nagłośnienie, tablice informacyjne i gabloty z rozkładem jazdy. Stacja i przystanki, dzięki pochylniom i ścieżkom naprowadzającym, będą dostosowane do obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania
PRZECZYTAJrozkładami jazdy i przydatnymi komunikatami. Dogodne dojście dla wszystkich podróżnych umożliwia pochylnia prowadząca do pobliskiego przejazdu kolejowo-drogowego. Po zakończeniu przebudowy pierwszego peronu
PRZECZYTAJLepsze podróże między Warszawą a Poznaniem
30.03.2017
Kole pasażerowie również będą korzystać z dwóch nowych 400 m peronów. Wejście na peron nr 1 ułatwi pochylnia. Peron nr 2 będzie wyposażony w windę. Wygodne przejście pod torami zastąpi kładkę. Pozytywne zmiany
PRZECZYTAJObiekt z jasnym oświetleniem i informacjami w alfabecie Braille’a dzięki odpowiednio wyprofilowanym pochylniom służy wszystkim mieszkańcom miasta. Osoby mające trudności z poruszaniem się zyskały windy. Pociągi
PRZECZYTAJOtwieramy Wielkopolskę na Kujawy
05.06.2025
perony pozwolą na dogodne korzystanie z pociągów. Będą wiaty, ławki i jasne oświetlenie. Dzięki pochylniom z kolei bez trudu skorzystają wszyscy podróżni, także osoby mające trudności z poruszaniem się
PRZECZYTAJo ograniczonej mobilności na peronie nr 2 zostanie zamontowana winda. Przy peronie nr 1 będzie pochylnia. Prace przy przebudowie obu peronów przebiegają zgodnie z harmonogramem. Na stacji powstaje nowe
PRZECZYTAJtorach od strony warszawskiej Woli. Wygodne dojście do nowych peronów zapewnią schody, winda i pochylnia od strony ulicy Powązkowskiej i kładka od ulicy Duchnickiej. Kładka dodatkowo połączy dwie dzielnice
PRZECZYTAJwygodne ławki i tablice informacyjne. Poza schodami, do przejścia podziemnego wybudowana zostanie pochylnia dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Długi na 400 metrów peron pozwoli na postoje
PRZECZYTAJ