Wyniki wyszukiwania
trakcyjnej: na szlak wyjedzie palownica – maszyna przystosowana do wbijania fundamentów (w postaci pali) słupów podtrzymujących sieć trakcyjną. Modernizacja linii E30 z Sosnowca Jęzora do Krakowa Towarowego
PRZECZYTAJoraz na odcinku Szczecin Skolwin – Police. Na szlaku Szczecin Skolwin – Police rozpoczęto zabijanie pali pod konstrukcje wsporcze sieci trakcyjnej. Sprawniejsze podróże w aglomeracji Szczecińskiej Inwestycja
PRZECZYTAJNowe tory w Rybnickim Okręgu Węglowym
03.08.2017
Rybniku i Żorach wykonawca zdemontował już 20 km szyn i 32 km sieci trakcyjnej. Zakończono wbijanie pali pod nowe słupy sieci trakcyjnej na odcinku Warszowice – Żory. Trwa remont 35 obiektów inżynieryjnych
PRZECZYTAJKoszt całego przedsięwzięcia to 370 mln zł. BUDOWA MOSTU W LICZBACH: 122 – tyle ton waży każdy z 58-u pali mostu 125,5 – tyle metrów długości ma nowa stalowa konstrukcja mostu 50 m – tyle metrów będzie wynosić
PRZECZYTAJKolej na 30 filarach
11.04.2016
Śląskich – w obrębie zamkniętej estakady drogowej Obrońców Lwowa – trwają prace związane z wykonywaniem pali pod podpory. 17/18 kwietnia rozpocznie się trzeci etap budowy łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie –
PRZECZYTAJżelbetowych palach o średnicy 0,5 m i dł. ok. 6 metrów. Dla każdej platformy przygotowano wcześniej 120 pali. W rejonie przystanku został już przebudowany jeden z dwóch torów. Są gotowe konstrukcje wsporcze
PRZECZYTAJliniach Łódź Kaliska – Zgierz i Łódź Widzew – Kutno, gdzie pracuje przy wbijaniu w podłoże betonowych pali, służących jako fundamenty do montowania słupów sieci trakcyjnej.
PRZECZYTAJtrakcyjna. Kontynuowane jest wzmacnianie gruntu. W ramach prac wykonawca użył dotychczas ponad 6500 pali. Przebudowywane jest przejście dla pieszych na przystanku Gdańsk Kolonii. Wykonawca przygotowuje się
PRZECZYTAJe istniejącego nasypu nad rzeką Młynówką Komorowicką, a obecnie prowadzone są prace przy wbijaniu pali podtrzymujących przyszłą konstrukcję mostu. Także dwa nowe mosty powstaną nad rzeką Iłownicą. Prz
PRZECZYTAJWykonawca wzmacnia grunt i nasypy pod budowę toru na pozostałych fragmentach trasy. Wbił już ponad połowę pali, które stabilizują grunt. Montowane są rozjazdy. Obok toru ustawiane są nowe słupy trakcyjne. Dla
PRZECZYTAJ