• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy gsm. Rezultatów: 82, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-przetargu-na-aktualizacje-analizy-wykonalnosci-i-analiz-technicznych-systemu-gsm-r-dla-sieci-kolejowej-ten-t-na-terenie-polski-wraz-z-planowaniem-radiowym-dla-wybranych-linii-846

Otwarcie ofert w przetargu na aktualizację „Analizy wykonalności i analiz technicznych systemu GSM - R dla sieci kolejowej TEN-T na terenie Polski” wraz z planowaniem radiowym dla wybranych linii

11.08.2010

2009/561/WE Komisji Europejskiej z 22 lipca 2009 roku przyjmująca Europejski Masterplan Wdrażania ETCS i GSM-R, czy też zatwierdzenie „Narodowego planu wdrażania ERTMS w Polsce”. W postępowaniu na projekt finansowany [...] Transportowa (TEN-T), projekt TEN-T 2005-PL-92606-S "Analiza wykonalności i analizy techniczne systemu GSM-R dla sieci kolejowej TEN-T na terenie Polski", wpłynęły następujące oferty: 1. Oferta nr 1 : Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-1-mld-zl-na-1000-km-linii-inwestuja-plk-w-nowoczesne-technologie-ertms-etcs-3266

Ponad 1 mld zł na 1000 km linii inwestują PLK w nowoczesne technologie ERTMS/ETCS

30.12.2016

cyfrowej łączności radiowej GSM-R. Składa się z dwóch elementów: Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem (European Train Control System, ETCS) i systemu łączności GSM-R (GSM-Railways). „Zabudowa systemu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-1-mln-zlotych-na-poprawe-bezpieczenstwa-plk-usprawnia-prace-droznikow-3023

Ponad 1 mln złotych na poprawę bezpieczeństwa. PLK usprawnia pracę dróżników

11.03.2016

prowadzonych na linii remontach. Informacje są przekazywane bezprzewodowo za pomocą sygnału sieci GSM. Dzięki temu ograniczono awaryjność systemu oraz zmniejszono koszty montażu, gdyż nie trzeba układać

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najstarsza-nowoczesna-niezbedna-171-lat-wiedenki-3093

Najstarsza, nowoczesna, niezbędna – 171 lat Wiedenki

14.06.2016

trasie, na odcinku Warszawa – Koluszki, wdrażany jest nowoczesny system łączności - ERTMS/ETCS poziom 2/GSM-R. Efektem jest podniesienie poziomu bezpieczeństwa, sprawniejsze zarządzanie ruchem kolejowym i utrzymanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzkie-na-polmetku-budowa-2-wiaduktow-na-cmk-5158

Łódzkie: na półmetku budowa 2 wiaduktów na CMK

16.11.2020

wykonaniu wszystkich zaplanowanych prac na Centralnej Magistrali Kolejowej oraz uruchomieniu systemu GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. CMK zapewnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybka-kolej-z-warszawy-do-krakowa-coraz-blizej-ertms-ects-poziomu-2-na-cmk-4380

Szybka kolej z Warszawy do Krakowa coraz bliżej – ERTMS/ECTS poziomu 2 na CMK

30.09.2019

bezprzewodowej GSM-R i nowoczesne technologie IT. Składa się z dwóch elementów: Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem (European Train Control System, ETCS) i systemu łączności GSM-R (GSM-Railways). Jego [...] koniec 2023 r., po wykonaniu wszystkich prac torowych oraz zabudowie i uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R, na linii CMK planowany jest przejazd pociągów z prędkością do 250 km/h. Projekt „Wdrożenie systemu [...] 2019 – 2023. Inwestycja o wartości 314 mln zł jest finansowana ze środków budżetowych. Budowa systemu GSM-R na CMK jest realizowana w ramach komplementarnego ogólnopolskiego projektu. Dziś PLK podpisały również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cyfrowa-lacznosc-na-kolei-ponad-2-mld-zl-na-budowe-systemu-ertms-gsm-r-3683

Cyfrowa łączność na kolei. Ponad 2 mld zł na budowę systemu ERTMS/GSM-R

29.03.2018

tury systemu ERTMS/GSM-R na 13 800 km zarządzanych linii. Dziś - 29 marca zarządca infrastruktury podpisał 2 umowy na budowę systemu ERTMS/GSM-R. Część I obejmuje zabudowę sieci GSM-R na 13 800 km linii [...] sieci GSM-R czuwa Centrum Zarządzania Siecią. Tu odbywa się koordynacja działań związanych z ewentualnym przywróceniem poprawnego funkcjonowania systemu. GSM-R na sieci kolejowej Obecnie system GSM-R zamontowany [...] kluczowych informacji. Dzięki zastosowaniu systemu GSM-R możliwa jest łączność głosowa równocześnie w obu kierunkach oraz przesyłanie wiadomości tekstowych. GSM-R zapewni również wdrożenie systemu ERTMS/ETCS

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/ertms-poziomu-2-2946

ERTMS poziomu 2

bezprzewodowej GSM-R oraz na nowoczesnych technologiach IT. Składa się z dwóch elementów: Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem (European Train Control System, ETCS) i systemu łączności GSM-R (GSM-Railways)

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/zasady-korzystania-z-ertms/etcs-poziom-2-i-ertms/gsm-r

Zasady korzystania z ERTMS/ETCS poziom 2 i ERTMS/GSM-R

Zasady korzystania z ERTMS/ETCS poziom 2 i ERTMS/GSM-R Ie-124 Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz zasady zarządzania kartami SIM systemu GSM-R PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Ie-124 , Dokumenty [...] Regulamin wykorzystywania systemu ERTMS/GSM-R, którego operatorem jest PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wraz z zasadami zarządzania kartami SIM używanymi w systemie ERTMS/GSM-R Ie-124 - obowiązuje do 09.12.2021 [...] Regulamin wykorzystywania systemu ERTMS/GSM-R, którego operatorem jest PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wraz z zasadami zarządzania kartami SIM używanymi w systemie ERTMS/GSM-R Ie-124 - obowiązuje do 09.12.2021

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/system-ertms-gsm-r-na-linii-e20-2911

System ERTMS/GSM-R na linii E20

Wraz z systemem ETCS, który zostanie wybudowany w następnej kolejności, znacząco wpłynie na usprawnienie ruchu kolejowego. Współpraca systemów pozwoli na transmisję w cyfrowej jakości głosu, danych, a

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona123456789Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 11 do 20 z 82.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook