Wyniki wyszukiwania
z lokalnym samorządem. Przygotowanie i budowę nowej infrastruktury sfinansują PLK SA, natomiast Gmina Miejska Kraków udostępniła działki i zobowiązała się pokrywać koszty związane z bieżącym utrzymaniem
PRZECZYTAJDwupoziomowe skrzyżowanie w Kobylnicy (gmina Swarzędz) – wiadukt kolejowy i znajdujący się pod nim tunel drogowy – zwiększa już bezpieczeństwo, a także usprawnia komunikację we wschodniej części aglomeracji
PRZECZYTAJBędzie bezpieczniej w ruchu kolejowym i drogowym w Teresinie i Paprotni pod Warszawą. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wraz z Powiatem Sochaczewskim i Gminą Teresin wybudują bezkolizyjne skrzyżowanie w
PRZECZYTAJPociągiem do uzdrowiska w Ciechocinku
05.12.2023
, niezbędnych do przywrócenia połączeń pasażerskich na linii Aleksandrów Kujawski – Ciechocinek. Gmina Miejska Ciechocinek w przyszłości podejmie działania ułatwiające połączenie infrastruktury miejskiej
PRZECZYTAJkoniecznym do realizacji tych projektów jest likwidacja istniejących przejazdów kolejowo-drogowych. Gmina Miejska Kraków jest obecnie na etapie pozyskiwania dokumentacji projektowej dla obu zadań. Szczegółowe
PRZECZYTAJbieżącą współpracę przy prowadzeniu postępowania przetargowego, do ogłoszenia którego zobowiązała się gmina. – Przyjęte porozumienie to efekt podpisanego w lutym br. listu intencyjnego, w którym PKP Polskie
PRZECZYTAJpieszo-rowerowy. Wartość inwestycji to ok. 29,9 mln zł netto, z czego PLK przeznaczą 18,6 mln zł netto, Gmina Andrespol 11,3 mln zł netto. Zakończenie inwestycji w zakresie kolejowym planowane jest do końca 2023
PRZECZYTAJczęści miejscowości. Podróżni skorzystają z dwóch peronów, nowych ciągów komunikacyjnych i parkingu. Gmina zainwestuje w skomunikowanie nowego obiektu z istniejącym układem dróg. Perony w obu lokalizacjach
PRZECZYTAJmożliwości poruszania się. Współpracę przy przygotowaniu kolejnych etapów inwestycji zadeklarowała Gmina Słomniki. W podpisanym liście zobowiązano się do kooperacji przy opracowaniu dokumentacji projektowej
PRZECZYTAJW Kobylnicy (gmina Swarzędz) zakończyły się już zasadnicze prace związane z budową nowego wiaduktu kolejowego na linii Poznań – Gniezno. Pociągi korzystają z dwóch torów na obiekcie. Sukcesywnie powstaje
PRZECZYTAJ