Wyniki wyszukiwania
konstrukcje torów nad przejściem z zachowaniem, historycznej stylistyki obiektu. Budynek dworca uzyskał dawny wygląd po uporządkowaniu zabudowy od strony peronu nr 1. Modernizacja stacji objęła również tory i
PRZECZYTAJSwędów, • Stryków • Głowno na linii nr 16 Łódź Widzew – Kutno: • Zgierz Północ, • Zgierz Kontrewers (dawne. Jedlicze Łódzkie) • Grotniki • Chociszew Wybudowane zostaną przystanki: na linii nr 15 Bednary –
PRZECZYTAJKłaj-Bochnia). Na stacji Bochnia trwa budowa nowego przejścia podziemnego, które w przeciwieństwie do dawnego przejścia nie tylko będzie wykorzystywane jako dojście z budynku stacyjnego do peronów, ale stanowić
PRZECZYTAJokoło 10-kilometrowy fragment trasy. Zaoszczędzimy pół godziny Prace na linii popularnej „Wiedenki” (dawna Kolej Warszawsko-Wiedeńska) były konieczne m.in. ze względu na stan infrastruktury kolejowej. Po
PRZECZYTAJzarządcę infrastruktury od blisko roku, są aktualne i zostaną dotrzymane, ponieważ uwzględniają od dawna zaplanowane inwestycje. Od połowy grudnia 2014 podróż koleją z Warszawy do Gdańska, Wrocławia, Katowic
PRZECZYTAJKogutowi, Panu Zbigniewowi Hałasowi Dyrektorowi Zespołu Szkół przy ul. Szczęśliwickiej w Warszawie (dawna „kolejówka), Straży Ochrony Kolei oraz NSZZ Solidarność. Szczególne podziękowania składamy Panu Cezaremu
PRZECZYTAJŁomżanie znowu będą mogli podróżować pociągami, do których wsiądą na nowoczesnej, dostępnej i wygodnej stacji. Co ważne, zakładamy, że będzie to możliwe już w trakcie trwania inwestycji, rok po rozpoc
PRZECZYTAJnad Bobrem w Bolesławcu. Dzięki współpracy z bolesławieckim muzeum zamieszczone są reprodukcje dawnych pocztówek z widokiem kolejowej przeprawy. Na planszach znajdują się również szczegółowe informacje
PRZECZYTAJModernizacja linii E 30 na Konwencie
02.12.2009
we Wrocławiu 27 listopada 2009 r prezydentom, burmistrzom, wójtom i starostom powiatów z terenu dawnego województwa legnickiego przedstawił informacje na temat modernizacji linii E 30. Okazją do prezentacji
PRZECZYTAJgranitowe elementy obramowań naroży. Również wzór metalowych przęseł wygrodzenia peronu został wykonany w dawnej stylistyce. Były wyzwania przy budowie szóstki Prace przy nowym peronie wymagały również prac torowych
PRZECZYTAJ