• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy dawny. Rezultatów: 111, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jelenia-gora-nowoczesna-stacja-dla-mieszkancow-i-turystow-3417

Jelenia Góra - nowoczesna stacja dla mieszkańców i turystów

03.07.2017

konstrukcje torów nad przejściem z zachowaniem, historycznej stylistyki obiektu. Budynek dworca uzyskał dawny wygląd po uporządkowaniu zabudowy od strony peronu nr 1. Modernizacja stacji objęła również tory i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzka-kolej-aglomeracyjna-podpisano-umowe-o-dofinansowanie-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1279

Łódzka Kolej Aglomeracyjna - podpisano umowę o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

06.05.2011

Swędów, • Stryków • Głowno na linii nr 16 Łódź Widzew – Kutno: • Zgierz Północ, • Zgierz Kontrewers (dawne. Jedlicze Łódzkie) • Grotniki • Chociszew Wybudowane zostaną przystanki: na linii nr 15 Bednary –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bochnia-130-metrowy-most-przez-rabe-na-swoim-miejscu-1944

Bochnia: 130 metrowy most przez Rabę na swoim miejscu

22.05.2013

Kłaj-Bochnia). Na stacji Bochnia trwa budowa nowego przejścia podziemnego, które w przeciwieństwie do dawnego przejścia nie tylko będzie wykorzystywane jako dojście z budynku stacyjnego do peronów, ale stanowić

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/160-km-nowych-torow-na-trasie-z-koluszek-do-czestochowy-2574

160 km nowych torów na trasie z Koluszek do Częstochowy

05.08.2014

około 10-kilometrowy fragment trasy. Zaoszczędzimy pół godziny Prace na linii popularnej „Wiedenki” (dawna Kolej Warszawsko-Wiedeńska) były konieczne m.in. ze względu na stan infrastruktury kolejowej. Po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wobec-publikacji-wprost-z-17-listopada-2014-r-2670

PLK wobec publikacji Wprost z 17 listopada 2014 r.

17.11.2014

zarządcę infrastruktury od blisko roku, są aktualne i zostaną dotrzymane, ponieważ uwzględniają od dawna zaplanowane inwestycje. Od połowy grudnia 2014 podróż koleją z Warszawy do Gdańska, Wrocławia, Katowic

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-i-edycji-miedzynarodowego-turnieju-pilkarskiego-kolejarzy-i-wykonawcow-plk-cup-2010-891

Relacja z I edycji Międzynarodowego Turnieju Piłkarskiego Kolejarzy i Wykonawców PLK CUP 2010

02.09.2010

Kogutowi, Panu Zbigniewowi Hałasowi Dyrektorowi Zespołu Szkół przy ul. Szczęśliwickiej w Warszawie (dawna „kolejówka), Straży Ochrony Kolei oraz NSZZ Solidarność. Szczególne podziękowania składamy Panu Cezaremu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-lomzy-czas-na-konkrety-kolej-wraca-po-ponad-30-latach-10662

W Łomży czas na konkrety – kolej wraca po ponad 30 latach!

22.04.2025

Łomżanie znowu będą mogli podróżować pociągami, do których wsiądą na nowoczesnej, dostępnej i wygodnej stacji. Co ważne, zakładamy, że będzie to możliwe już w trakcie trwania inwestycji, rok po rozpoc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prezentacja-modernizacji-linii-kolejowej-e-30-675

Prezentacja modernizacji linii kolejowej E 30

12.12.2009

nad Bobrem w Bolesławcu. Dzięki współpracy z bolesławieckim muzeum zamieszczone są reprodukcje dawnych pocztówek z widokiem kolejowej przeprawy. Na planszach znajdują się również szczegółowe informacje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-e-30-na-konwencie-667

Modernizacja linii E 30 na Konwencie

02.12.2009

we Wrocławiu 27 listopada 2009 r prezydentom, burmistrzom, wójtom i starostom powiatów z terenu dawnego województwa legnickiego przedstawił informacje na temat modernizacji linii E 30. Okazją do prezentacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowy-nowy-peron-6-na-wroclawiu-glownym-4577

Dodatkowy nowy peron 6 na Wrocławiu Głównym

13.03.2020

granitowe elementy obramowań naroży. Również wzór metalowych przęseł wygrodzenia peronu został wykonany w dawnej stylistyce. Były wyzwania przy budowie szóstki Prace przy nowym peronie wymagały również prac torowych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 11 do 20 z 111.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook