Wyniki wyszukiwania
rozjazdy, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wszystkie roboty wykonywane są pod ciągłym ruchem pociągów, co jest dodatkowym wyzwaniem dla wykonawcy i kolejarzy. Projekt „Prace na linii
PRZECZYTAJrozjazdy, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wszystkie roboty wykonywane są pod ciągłym ruchem pociągów, co jest dodatkowym wyzwaniem dla wykonawcy i kolejarzy. Projekt „Prace na linii
PRZECZYTAJMałopolski, Trzciana, Rzeszów Główny oraz Rzeszów Staroniwa. Dzięki LCS możliwe jest prowadzenie ciągłego nadzoru nad ruchem pociągów z jednego miejsca obsługi oraz bieżący monitoring ruchu kolejowego.
PRZECZYTAJpodbijarka toru UNIMAT 09-4x4/4S Dynamic jest przeznaczona do pracy na rozjazdach i torach w trybie ciągłym, ze zintegrowanymi zespołami stabilizującymi. Zaletą maszyny jest dynamiczny stabilizator toru (DGS)
PRZECZYTAJrozwiązań technicznych, usprawniających funkcjonowanie i poprawę efektywności energetycznej, zapewniając ciągły rozwój branży. Wśród 10 już realizowanych projektów BRIK są m.in.: opracowanie oraz wdrożenie systemu
PRZECZYTAJpodsystemów: GSM-R i ETCS poziom 2. System ETCS poziomu 2 za pośrednictwem GSM- R nadzoruje w sposób ciągły pracę maszynisty, reaguje w przypadku zignorowania komunikatów oraz ostrzeżeń. Jeśli pociąg przekroczy
PRZECZYTAJBudujemy podziemną trasę kolejową Maszyny TBM, które pracują przy budowie podziemnej trasy kolejowej – to nowoczesna, bezpieczna i efektywna technologia stosowana na świecie do budowy tuneli kolejowyc
PRZECZYTAJpodziemnego tunelu średnicowego w Łodzi jest prowadzona pod ścisłym nadzorem. Wykonawca wdraża system ciągłego monitoringu terenu i pomiary drgań w rejonie prac. Stały podgląd na wyniki badań będzie miał personel
PRZECZYTAJbezpieczeństwa – już obecnie, jeszcze przed rozpoczęciem prac przy tunelu. – Będziemy prowadzić ciągły monitoring terenu i pomiary drgań w rejonie prac. Czujniki będą na budynkach i w tunelu. Stały podgląd
PRZECZYTAJszyny do kolejnych prac. Prace na torach dojazdowych do portów prowadzone są etapowo, aby zapewnić ciągły dostęp transportu kolejowego do nabrzeży. Szybciej i więcej towarów koleją do portów Inwestycje PKP
PRZECZYTAJ