Wyniki wyszukiwania
i całej Grupy Azoty dr Wojciech Wardacki. Zgodnie z podpisanym porozumieniem, inwestycja będzie prowadzona w dwóch etapach. W pierwszym przygotowana zostanie dokumentacja, która określi szczegółowy zakres
PRZECZYTAJwydłużone, poszerzone, powstaną miejsca odpoczynku dla podróżnych i kasy biletowe. Na perony będą prowadziły windy i schody ruchome. Sprawniejszą podróż zapewni nowy system informacji pasażerskiej, który
PRZECZYTAJspecjalistycznego sprzętu do prac interwencyjnych związanych z naprawą infrastruktury dla bezpiecznego prowadzenia ruchu kolejowego. Wózki są wyposażone w żurawie o zasięgu do 12 m i udźwigu do 1590 kg. Nadają
PRZECZYTAJtransmisyjna oraz radiołączności. Zapewni to sprawną łączność pomiędzy posterunkami i bezpieczne prowadzenie ruchu. Umowa z tzw. „otwartym interfejsem ” umożliwia pozyskanie od wykonawców informacji dotyczących
PRZECZYTAJObecnie skuwana jest betonowa płyta od strony dworca. Trwają prace przy przebudowie układu torowego. Prowadzona jest zabudowa nowych rozjazdów oraz urządzeń sterowania ruchem kolejowym. To bardzo ważne prze
PRZECZYTAJmaszynisty. Dzięki temu kierujący pociągami mają wszystkie szczegóły niezbędne do bezpiecznego prowadzenia składu do celu. System nie ogranicza się tylko do przekazywania kierującym pociągami bieżących
PRZECZYTAJPolskich Linii Kolejowych S.A. Podkreślił, że PLK realizując inwestycje z obecnej perspektywy UE, prowadzą także intensywne prace przygotowawcze związane z nową perspektywą. Spółka wejdzie w nią z wcześniej
PRZECZYTAJkm/h, a towarowe do 120 km/h. Zmodernizowany tor i wzmocnione obiekty inżynieryjne pozwolą na prowadzenie ciężkich składów towarowych (o nacisku do 221 kN/oś). Poprawi się konkurencyjność kolei w transporcie
PRZECZYTAJprzetargowych oraz sama realizacja zadań. Działania ministerstwa i zarządcy kolejowej infrastruktury prowadzone są dwutorowo – z jednej strony skupiają się na przyśpieszeniu procedur i realizacji projektów
PRZECZYTAJjest częścią najważniejszej dla miasta linii kolejowej nr 203 Tczew – Kostrzyn. Remont estakady prowadzony jest pod nadzorem konserwatora zabytków, co gwarantuje zachowanie i wyeksponowanie historycznego
PRZECZYTAJ