Wyniki wyszukiwania
Przewidziano przebudowę 23 peronów. Wszystkie będą dostosowane do obsługi osób o ograniczonych możliwościach poruszania się, a ścieżki naprowadzające pozwolą na dogodniejsze dojścia osobom niewidomym i słabo
PRZECZYTAJczytelne oznakowanie. Dostęp do pociągów będzie przygotowany do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Sprawniejszy przewóz towarów Przewóz ładunków stanie się szybszy i sprawniejszy
PRZECZYTAJPabianice i Zduńska Wola powstaną przejścia podziemne wyposażone w windy dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Wygodne dojście do pozostałych przystanków zapewnią pochylnie. Płynność ruchu
PRZECZYTAJPojadą pociągi między Lewkami a Hajnówką
05.09.2018
Zaplanowano funkcjonalne oświetlenie, tablice informacyjne i udogodnienia dla osób o graniczonej możliwości poruszania się na przystankach Lewki, Orlanka, Morze, Stare Berezewo, Chyta i stacji Hajnówka.
PRZECZYTAJnagłośnienie ułatwią podróż. Wszystkie perony zostały dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. W Małkini nowe przejście podziemne zastąpi starą kładkę. Jest już gotowa konstrukcja
PRZECZYTAJposiada własny napęd i ładowność do 20 ton. Jeździ max. 80 km/h i może zabrać siedmioosobową załogę. Możliwość dwukierunkowej jazdy pozwala sprawne działanie w miejscu zdarzeń. Wyposażony jest w warsztat mechaniczny
PRZECZYTAJplatformę prowadzić będą ruchome schody. Z myślą o osobach niepełnosprawnych i osobach o ograniczonej możliwości poruszania się zamontowana zostanie winda. Zbudowany zostanie dodatkowy tor , wyposażony w nowoczesne
PRZECZYTAJtorów i rozjazdów, aby pociągi mogły jeździć szybko i bezpiecznie. Istotnym efektem ich pracy jest możliwość przywrócenia ruchu z prędkością rozkładową zaraz po podbiciu toru, bez wprowadzania czasowych ograniczeń
PRZECZYTAJpochylniom, windom, odpowiedniej nawierzchni, będą dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Dla pasażerów planowane są nowe przejścia na perony w Gogolinie (przejście podziemne)
PRZECZYTAJzapewni budowane przejście podziemne oraz pochylnia dostosowana do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Po zachodniej stronie stacji ułożono ok. 4 km toru i zamontowano 14 rozjazdów
PRZECZYTAJ